خلیل زاده: تا به حال در زندگی ام چنین جوی ندیده بودم، ما غیرت و طرفدار داشتیم

به گزارش سفر به آنتالیا، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از حضور طرفداران این تیم در استادیوم آزادی گفت: تا به حال در زندگی ام چنین جوی ندیده بودم.

خلیل زاده: تا به حال در زندگی ام چنین جوی ندیده بودم، ما غیرت و طرفدار داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شجاع خلیل زاده پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل السد قطر و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: به حدی خوشحالم که نمی دانم الان چه باید بگویم. نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم، اما در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

وی اضافه کرد: در زندگی ام تا به حال چنین جوی ندیده بودم، خدا را شکر مردم خوشحال به خانه هایشان رفتند. امیدوارم در دیدار فینال هم با غیرت ظاهر شویم و موفق شویم.

خلیل زاده درباره درخشش علیرضا بیرانوند در دیدار با السد گفت: بیرانوند همیشه ستاره بوده و امیدوارم همیشه در مسابقات بدرخشد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تیم السد یادآور شد: السدی ها به لحاظ بودجه بهترین تیم آسیا هستند اما ما غیرت و طرفدار داریم که آنها نداشتند.

وی درباره مسائل استادیوم آزادی و اینکه باید این مسائل تا دیدار فینال رفع گردد، گفت: تا آن موقع وقت داریم و امیدواریم این کمبودها رفع گردد.

خلیل زاده در واکنش به این پرسش که گفته بود در صورت قهرمانی در آسیا موهای علی علیپور را خواهد زد گفت: مگر علیپور چقدر مو دارد که من آن را هم بزنم؟! اگر قهرمان شویم موهای علیپور را می زنم تا مثل سیدجلال حسینی گردد!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 74

به "خلیل زاده: تا به حال در زندگی ام چنین جوی ندیده بودم، ما غیرت و طرفدار داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: تا به حال در زندگی ام چنین جوی ندیده بودم، ما غیرت و طرفدار داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید