تیمور غیاثی: برای احسان حدادی بابت اردوی آمریکا هر ماه 20 هزار دلار و اردوی اروپا 23 هزار دلار هزینه کردیم، با او اتمام حجت می کنم

به گزارش سفر به آنتالیا، تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی گفت: امروز با احسان حدادی تماس خواهم گرفت تا با او اتمام حجت کنم. او نباید لجبازی کند و مقابل فدراسیون بایستد.

تیمور غیاثی: برای احسان حدادی بابت اردوی آمریکا هر ماه 20 هزار دلار و اردوی اروپا 23 هزار دلار هزینه کردیم، با او اتمام حجت می کنم

تیمور غیاثی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در واکنش به صحبت های شب گذشته احسان حدادی در یک برنامه تلویزیونی و اینکه گفته بود فدراسیون بابت 8 ماه اردو فقط 250 دلار به او پول توجیبی داده، گفت: ما در سازمان تیم های ملی مصوب کردیم که بابت اردوی آمریکا هر ماه 20 هزار دلار و اردوی اروپا 23 هزار دلار برای احسان حدادی هزینه کنیم و این کار هم انجام گردیده و سندهایش در فدراسیون موجود است. حالا نمی دانم چرا حدادی می گوید که فقط 250 دلار به او پول تو جیبی داده گردیده است. به نظرم این صحبت ها ناجوانمردانه و دور از معرفت بود.

وی اضافه نمود: حدادی با یاری مجری برنامه که به هیچ چیزی آگاهی نداشت، همه اقدامات و یاری های فدراسیون را زیر سوال برد. فدراسیون وظیفه اش را انجام داده، اما نباید اینگونه رفتار گردد.

قهرمان پیشین بازی های آسیایی ادامه داد: تعجب می کنم چطور یک برنامه ورزشی دست چنین افرادی است که به هیچ موضوعی اشراف ندارند. برای مجری این برنامه متاسفم. صحبت های او از رسانه ملی یکطرفه و دور از انصاف بود.

غیاثی گفت: احسان شب گذشته در برنامه حضور داشته و فکر می کنم الان خواب باشد. حتماً امروز با او تماس خواهم گرفت تا با او اتمام حجت کنم. او نباید لجبازی کند و مقابل فدراسیون بایستد. حدادی نباید به این راحتی همه چیز را زیر سوال ببرد. باید بنشینیم و ببینیم که حرف حسابش چیست و چه چیزی می خواهد.

وی اظهار داشت: شنیده ام که برخی در حال برنامه ریزی هستند تا یک رئیس جدید به فدراسیون بیاید. آنها کوشش می نمایند که فدراسیون را تخریب نمایند، ولی باید بدانند که پولی نیست و جذب منابع مالی سخت ترین کار ممکن است. اگر کیهانی در این اوضاع از فدراسیون برود، دوومیدانی بدبخت می گردد.

پیشکسوت ورزش ایران در سرانجام گفت: متاسفانه اخلاق فراموش گردیده است. اگر ببینم که شرایط به اینگونه ادامه دارد و یک ورزشکار به همین راحتی کوشش های یک فدراسیون را زیر سوال می برد، ورزش را رها می کنم تا شاهد این ناجوانمردی ها نباشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 50

به "تیمور غیاثی: برای احسان حدادی بابت اردوی آمریکا هر ماه 20 هزار دلار و اردوی اروپا 23 هزار دلار هزینه کردیم، با او اتمام حجت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمور غیاثی: برای احسان حدادی بابت اردوی آمریکا هر ماه 20 هزار دلار و اردوی اروپا 23 هزار دلار هزینه کردیم، با او اتمام حجت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید