ترافیک سنگین در جاده های شمالی+ نقشه

به گزارش سفر به آنتالیا، با شروع رسمی تعطیلات آخر هفته بسیاری از مسافران امروز(چهار شنبه) را به عنوان روز شروع سفر خود انتخاب نموده اند و همین امر باعث گردیده ترافیک در بسیاری از جاده های پر رفت و آمد شدید باشد.

ترافیک سنگین در جاده های شمالی+ نقشه

به گزارش خبرنگاران، آنالیز نقشه های مرکز مدیریت راه ها نشان می دهد که هنوز بار ترافیک در جاده های شمالی کشور بسیار سنگین است و تردد در برخی مسیرها با کندی فروان انجام می گردد.

در استان مازندران که بیشترین میزان گردشگر را در تعطیلات کوتاه مدت تابستانی پذیرا می گردد دو جاده هراز و چالوس ترافیکی نیمه سنگین و در برخی بخش ها سنگین دارند.

در جاده چالوس، از گچسر تا سیاه بیشه ترافیک سنگین و راهبندان گزارش گردیده و دیگر بخش های این جاده نیز ترافیکی نیمه سنگین دارد. در هراز نیز محدوده مشا ترافیک سنگین داشته و دیگر بخشها نیز ترافیک نیمه سنگین را به ثبت رسانده اند. جاده فیروزکوه اما ترافیکی روان دارد و جز چند محدوده خاص که ترافیک آنها نیمه سنگین گزارش گردیده، در دیگر بخش ها خودروها روان حرکت می نمایند.

در استان گیلان، آزادراه قزوین – رشت بیشترین بار ترافیکی را به خود اختصاص داده و نقشه های ترافیکی نشان می دهند که تقریبا کل مسیر این آزادراه از سمت قزوین به رشت ترافیکی بسیار سنگین و در برخی از حوزه ها راهبندان را پشت سر می گذارد.

در استان تهران با توجه به شروع نشدن موج بازگشت سفرها، عملا راه های اصلی ارتباطی بدون ترافیک به کار خود ادامه می دهند و جز ترافیک نیمه سنگینی که حوالی رودهن در ورودی جاده هراز وجود دارد، دیگر مسیر ها ترافیکی روان را پشت سر می گذارند.

در دیگر استان های کشور ترافیکی گزارش گردیده شرایط عادی را نشان می دهد و اکثر مسیرهای اصلی بدون هیچ مشکلی پذیرای تردد خودروها و مسافران هستند.

وزارت راه و شهرسازی پیش از این محدودیت هایی را برای سفرهای آخر هفته جاری در جاده های مختلف کشور اعلام نموده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 5

به "ترافیک سنگین در جاده های شمالی+ نقشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در جاده های شمالی+ نقشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید