امارات ازمیزبان جام جهانی یاری گرفت، بعضی شهرها هنوز فوتبالی نیستند

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران به امارات، هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های 2019 آسیا در حالی به میزبانی امارات برگزار می گردد که 24 تیم در شش گروه به مصاف یکدیگر می روند. این بازی ها که در چهار شهر ابوظبی، دبی، شارجه و العین جریان دارد حدود یک میلیارد نفر مخاطب تلویزیونی دارد تا بتوانند مهمترین رویداد فوتبالی در قاره کهن را ببینند.

امارات ازمیزبان جام جهانی یاری گرفت، بعضی شهرها هنوز فوتبالی نیستند

مسئولان کمیته برگزارنماینده این دوره از بازی ها کوشش بسیار زیادی می نمایند تا نحوه برگزاری این بازی ها را به سطح جهانی نزدیک تر نمایند. از این رو نیروهایی را که در جام جهانی 2018 روسیه سابقه برگزاری این بازی ها را داشته اند به امارات آورده اند تا بتوانند از تجربیات آنها برای نحوه پوشش این بازی ها استفاده نمایند.

کشور امارات با وجود سخت گیری هایی که برای صدور ویزا هواداران فوتبالی برای حضور در این کشور و تماشای این بازی ها داشته است توانسته است میزبانی نسبتا مطلوبی دشته باشد.

با وجود اینکه رقابت های مرحله گروهی این تورنمنت به روزهای آخر خود نزدیک می گردد در سطح شهرهای مختلف امارات همچنان تب و تاب فوتبالی ندارد.

با این حال نیروهای زیادی برای برگزاری هرچه منظم بازی ها و تمرینات تیم ها در ورزشگاه ها حضور دارند تا بتوانند امکانات لازم را در اختیار مسئولان تیم های ملی قرار دهند.

یکی از کارشناسان ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا که حضور فعالی در اکثر بازی های برگزار شده در ابوظبی و دبی دارد در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد امارات هزینه های زیادی را برای میزبانی هرچه بهتر صرف نموده است که نشان می دهد این کشور قصد سرمایه گذاری های کلان برای میزبانی رویدادهای مهم تری را دارد.

وی که با توجه به سخت گیری های AFC علاقه ای به رسانه ای شدن اسمش نداشت اضافه کرد: گرمای هوا عاملی بود که بسیاری از مسئولان را برای برگزاری هرچه مطلوبتر کنفرانس های خبری نگران نموده بود اما همانطور که مشاهده می کنید هیچ گونه مسئله ای در این زمینه ها وجود ندارد و تیم ها در آرامش کامل می توانند با رسانه ها ارتباط داشته باشند. موضوع مهم تر اینکه امنیت تیم ها بطور کامل رعایت شده است که امتیاز مثبتی برای میزبان محسوب می گردد و تاکنون کوچکترین مسئله ای در این خصوص به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش نشده است.

از قرار معلوم مسئولان AFC نسبت به برگزاری مطلوب این بازی ها رضایت دارند و امیدوار هستند کیفیت برگزاری بازی ها همچنان قابل قبول باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 124

به "امارات ازمیزبان جام جهانی یاری گرفت، بعضی شهرها هنوز فوتبالی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات ازمیزبان جام جهانی یاری گرفت، بعضی شهرها هنوز فوتبالی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید