آمار و ارقام بدتر اما شرایط بهتر!

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، این که تیم فوتبال رئال مادرید فصل خوبی را تجربه نمی کند شرایطی نیست که متفاوت با فصل گذشته باشد. در رقابت های لیگ اسپانیا این تیم در حال حاضر چهارم است و 5 امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارد، در حالی که در لیگ قهرمانان اروپا بالاتر از رم به عنوان صدرنشین گروهش به مرحله حذفی صعود نموده است.

آمار و ارقام بدتر اما شرایط بهتر!

فصل گذشته در میانه ماه دسامبر فاصله این تیم با صدر جدول 8 امتیاز بود و رئالی ها در لیگ قهرمانان هم به عنوان تیم دوم و بعد از تاتنهام به دور حذفی صعود نموده بودند.

اما فصل گذشته در این زمان از سال تیم زین الدین زیدان دو جام برده بود. این تیم بارسلونا را شکست داده بود تا قهرمان سوپرکاپ اسپانیا گردد و منچستریونایتد را هم شکست داده بود تا قهرمان سوپرکاپ اروپا گردد. سال جاری لوپتگی راهنمایی این تیم را به عهده داشت و تیم با راهنمایی او نتوانست فصل را با قهرمانی شروع کند.

در لیگ سال جاری اسپانیا نتایج بدتر شدند، اما فصل گذشته در این زمان رئال تقریبا امیدش برای همه عناوین را به غیر از یک عنوان از دست داده بود، این فصل اما هنوز امیدشان در تمام رقابت ها زنده است.

این فصل این تیم 23 گل زده که 7 گل کمتر از همین زمان در سال گذشته است، همچنین 19 گل خورده که این هم 8 گل بیشتر از چیزی است که فصل گذشته در این زمان خورده بودند. همچنین تعداد شکست هایشان تا اینجا 5 شکست است که 3 شکست بیشتر از فصل گذشته است. اما واقعیت این است که این فصل شرایط برایشان بهتر از فصل گذشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 107

به "آمار و ارقام بدتر اما شرایط بهتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار و ارقام بدتر اما شرایط بهتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید