7 پروژه زیرساخت گردشگری در اردبیل اجرا می گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اجرای هفت پروژه زیرساخت گردشگری در این استان اطلاع داد.

7 پروژه زیرساخت گردشگری در اردبیل اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ناصر محمودی امروز سه شنبه 27 آذر 97 با اعلام این خبر توضیح داد: از جمله، پروژه صدف قزل اوزن با اعتبار 100 میلیون تومان با اجرای زیرسازی و آسفالت جهت رستوران به اتمام رسیده است.

او اضافه کرد: در روستای کزج با اعتبار 240 میلیون تومان دیوار حائل در جهت ورودی روستا به اتمام رسیده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: در روستای خمس با هزینه کرد حدود 130 میلیون تومان،زیرسازی و سنگفرش در جهت دسترسی هتل پرنیان به اتمام رسیده است.

محمودی در منطقه گردشگری اندبیل خلخال نیز با اعتبار 230 میلیون تومان زیرسازی و سنگفرش جهت دسترسی با پیشرفت نزدیک به 90 درصد به علت فرارسیدن فصل سرما فعلا تعطیل است.

او اضافه کرد: پروژه برق رسانی به مجتمع گردشگری بام خلخال با هزینه کرد 150 میلیون تومان اجرا و به اتمام رسیده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به اجرای راه دسترسی مجتمع گردشگری بام خلخال با اعتبار 820 میلیون تومان با پیشرفت حدود 30 درصد در حال انجام است.

به گفته محمودی زیرساخت فدک کوثر با اعتبار 100 میلیون تومان با اجرای زیرسازی و سنگفرش در جهت دسترسی کمپ فدک به اتمام رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 275

به "7 پروژه زیرساخت گردشگری در اردبیل اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 پروژه زیرساخت گردشگری در اردبیل اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید