500 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل هزینه می گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اردبیل گفت: 500 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیسجمهوری به استان اردبیل، برای توسعه مسیرهای گردشگری هزینه می گردد.

500 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل هزینه می گردد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز 17 خردادماه 99 در نشست با بعضی سرمایه گذاران طرح های گردشگری استان، بهسازی و توسعه مسیرهای گردشگری در سطح استان را زمینه ساز تسهیل سرمایه گذاری در منطقه دانست و توضیح داد: راه حل رونق صنعت گردشگری توسعه سرمایه گذاری بوده که توسعه مسیرهای گردشگری گامی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و جذب گردشگران به این منطقه خواهد بود.

او از مشخص مسیرهای گردشگری هدف برای بهسازی و توسعه در شهرستان های مختلف استان اطلاع داد و گفت: این پروژه ها برای دریافت تایید نهایی به استانداری اعلام می شوند و پس از تصمیم گیری نهایی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اردبیل اولویت اجرای این پروژه ها را مناطق کمتر توسعه یافته در سطح استان برشمرد و اعلام کرد: این اقدام در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری در این مناطق هدفگذاری شده است تا گامی در راستای توسعه مالی و اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته فراهم گردد.

او از احداث سرویس بهداشتی در 10 شهرستان اطلاع داد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این سرویس ها در مناطق گردشگری احداث می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1087

به "500 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل هزینه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل هزینه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید