3 کشته و زخمی در تیراندازی در شیکاگو

به گزارش سفر به آنتالیا، پلیس آمریکا اظهار داشت یک نفر در تیراندازی در شیکاگو کشته شده و 2 نفر دیگر زخمی شدند و شرایط یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

3 کشته و زخمی در تیراندازی در شیکاگو

به گزارش به نقل از سان تایمز شیکاگو، پلیس این شهر گفت یک نفر در تیراندازی در خیابان سبز جنوبی واقع در منطقه انگوود در شیکاگوی آمریکا کشته شده و 2 نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس شیکاگو این تیراندازی در ساعت 04:40 بعد از ظهر روز چهارشنبه (به وقت محلی) رخ داده و در آن، شخصی از یک اتومبیل مشکی رنگ 3 بار اقدام به تیر اندازی نموده است.

در این تیراندازی یک فرد 24 ساله از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بعد از انتقال وی به مرکز درمانی شیکاگو جان باخته است.

همچنین یک فرد 23 ساله از ناحیه دست و یک فرد 20 ساله دیگر نیز از ناحیه لگن مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده اند. شرایط یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گفته پلیس، کارآگاهان در حال آنالیز این حادثه هستند و تا به امروز کسی مرتبط با این حادثه دستگیر نشده است.

تا به امروز گزارشی مبنی بر اینکه این تیراندازی به اعتراضات اخیر مربوط بوده را نشان نمی دهد.

در پی قتل فجیع جورج فلوید به دست پلیس شهر مینیاپولیس، اعتراضات گسترده ای در ایالت های آمریکا شروع شد. خاتمه نژادپرستی نهادینه شده در آمریکا از جمله مهمترین مطالبات معترضین در آمریکاست.

با گذشت حدود 10 روز از قتل جورج فلوید به دست پلیس شهر مینیاپولیس، تمامی ایالت های این کشور صحنه اعتراضات سراسری به رفتارهای نژادپرستانه پلیس است. حتی موج این اعتراضات به بعضی کشورهای دیگر از جمله آلمان، کانادا، یونان، آرژانتین و ... نیز رسیده است.

پلیس برای سرکوب معترضان به روش های غیراخلاقی و غیرانسانی مختلفی همچون زیر دریافت افراد با ماشین و تیراندازی مستقیم روی آورده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1072

به "3 کشته و زخمی در تیراندازی در شیکاگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 کشته و زخمی در تیراندازی در شیکاگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید