28 تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش سفر به آنتالیا، کادر فنی تیم های ملی تفنگ و تپانچه 28 تیرانداز را به اردو دعوت کردند.

28 تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون تیراندازی اسامی ملی پوشان دعوت شده به مرحله تازه اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه را بیان کرد. ورود ملی پوشان تفنگ و تپانچه به این مرحله از اردو امروز آدینه 5 آذر بود و قرار است این اردوها از فردا شنبه 6 آذر در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران از سرگرفته گردد.

این اردوها جهت آماده سازی ملی پوشان برای بازی های آسیایی و احتمالا مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس است. پیش از این فدراسیون جهانی تیراندازی بیان کرد که در هر دو مسابقه جهانی مصر و روسیه در سال های 2022 و 2023 چهار سهمیه در هر ماده توزیع می گردد. از اکنون تیم ملی باید خود را برای این مسابقات آماده کند.

بر این اساس اسامی ملی پوشان دعوت شده به این مرحله از اردوها در بخش تپانچه جواد فروغی، سجاد پورحسینی، محمدرسول عفتی، وحید گل خندان، کسری عقیلی، شایان تمدن و محمد حسین کیا، هانیه رستمیان، زینب طوماری، الهام هریجانی، مهسا نیک نفس، مبینا شفیعی پور و گلنوش سبقت الهی و لعیا محمدی اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی است که آنها زیر نظر احمد نجفی، جعفر خدابنده لو و سکینه خدابنده لو تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

بعلاوه در رشته تفنگ نیز امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیرحسین گلپسند، هادی غرباقی، علیرضا دانشور، مهدی جعفری پویا، نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده، فاطمه امینی، آرمینا صادقیان، حسنی توتونچی، نسا پاریاب و ساینا تیموری اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی است که راهنمایی این تیم به عهده حسین باقری ملی پوش سابق تفنگ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1947

به "28 تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "28 تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید