گواردیولا: از حالا روی لیگ برتر تمرکز می کنیم، اگر همه نمایندگان انگلیس صعود نمایند، راضی می شوم

به گزارش سفر به آنتالیا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می گوید با آسوده شدن خاطرش بابت صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان تیم اول گروه C، حالا تمرکزش روی لیگ برتر است.

گواردیولا: از حالا روی لیگ برتر تمرکز می کنیم، اگر همه نمایندگان انگلیس صعود نمایند، راضی می شوم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا پس از تساوی یک بر یک خانگی شب گذشته (سه شنبه) منچسترسیتی مقابل شاختار دونتسک اوکراین در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که صعود آبی پوشان شهر منچستر به عنوان تیم اول گروه C را قطعی کرد، به خبرنگاران گفت: حالا وقت آن است که روی لیگ برتر تمرکز کنیم. شاید در مرحله بعدی رقابت ها، تمام چهار نماینده انگلیس حضور داشته باشند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد به نفع ما خواهد بود. ما به مرحله بعدی صعود نموده ایم (به همراه تاتنهام) که این مهمترین هدف برای شما در شروع مرحله گروهی است.

سال جاری هفتمین سال متوالی است که منچسترسیتی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود می نماید هرچند این تیم در هر یک از سه فصل اخیر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها حذف شده است.

گواردیولا اضافه نمود: هفت فصل متوالی خیلی زیاد است. این یعنی که شما 7 سال صلاحیت حضور در این رقابت ها را داشته اید و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در مرحله یک هشتم نهایی چه اتفاقاتی رخ می دهد. همه چیز در توجه به جزئیات تعیین می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 547

به "گواردیولا: از حالا روی لیگ برتر تمرکز می کنیم، اگر همه نمایندگان انگلیس صعود نمایند، راضی می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: از حالا روی لیگ برتر تمرکز می کنیم، اگر همه نمایندگان انگلیس صعود نمایند، راضی می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید