گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، حریفان کمانداران کامپوند در دور حذفی تعیین شدند

به گزارش سفر به آنتالیا، در انتها مرحله مقدماتی مسابقات کامپوند بازی های آسیایی 2018، کمانداران در بخش تیمی و میکس حریفان خود را شناختند.

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، حریفان کمانداران کامپوند در دور حذفی تعیین شدند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، در دومین روز از مسابقات تیراندازی با کمان، نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی کامپوند کار خود را شروع کردند و در نهایت در این مرحله فرشته قربانی چهاردهم را به دست آورد، مینو عابدی در صندلی 22 ایستاد، پریسا براتچی رتبه 23 را به دست آورد و راحله فارسی بیست و هفتم شد.

با توجه به حدف کامپوند انفرادی در این دوره از بازی ها، نتایج کمانداران در مرحله مقدمانی تنها صندلی تیمی و میکس آنها را در جدول مشخص خواهد نمود و بر همین اساس تیم کامپوند بانوان رتبه چهارم را به دست آورد و باید یکشنبه، 4 شهریور ماه در مرحله یک هشتم نهایی برابر مالزی به میدان برود.

در کامپوند انفرادی مردان، نیما محبوبی نهم، اسماعیل عبادی بیستم، امیر کاظم پور بیست و یکم و مجید قیدی بیست و هفتم شدند و به این ترتیب تیم مردان نیز در صندلی پنجم نهاده شد. تیم مردان یکشنبه، 4 شهریور ماه در مرحله یک هشتم نهایی برابر بوتانبه میدان می رود.

در کامپوند میکس، ایران با ترکیب فرشته قربانی و نیما محبوبی در مرحله مقدماتی هفتم شد و پس از استراحت در مرحله یک شانزدهم نهایی، جمعه، 2 شهریور ماه برابر ژاپن قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1

به "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، حریفان کمانداران کامپوند در دور حذفی تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، حریفان کمانداران کامپوند در دور حذفی تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید