کرونا هستم، ریزترین اُرگانیسم هستی

به گزارش سفر به آنتالیا، کرونا هستم، ریزترین ارگانیسم هستی که تنها با میکروسکوپ های قوی قابل رویتم، کوچک بودنم در قیاس با انسان ها با همه قد و وزن، قدرت تفکر و تغییر و تحول هر آنچه که به صورت بنیادی در سراسر گیتی انجام داده و می دهند، با هیچ ترازویی قابل اندازه گیری نیست.

کرونا هستم، ریزترین اُرگانیسم هستی

حسن اشرف گنجوئی - ایرنا: انسانی که کُره های سماوی را یکی پس از دیگری کشف و تعریف نموده، کهکشان ها را درنوردیده و ابعاد قدرت و توانایی خود را به لحظه، تغییر و تکامل می بخشد بر پایه همین ادعاها جوامع بشری را دسته بندی و با طرح مسائلی هر چند جزئی ، زیربنای جنگ هایی را طراحی و تنظیم می نماید که در هنگام احساس خطر آن هم برای جماعتی خاص، از بمب اتم گرفته تا مدرن ترین و پیشرفته ترین سلاح ها و ابزارهای جنگی دست بشر، به صورت 100 درصد به حالت آماده باش برای تخریب یا نابودی جوامع بشری باشند.

با همه ریز و ناچیز بودنم می توانم به جرات طرح کنم که اگر جزء ناچیزی از انرژی که صرف پروژه های جنگی، ساختن ادوات و ابزارهای گوناگون، آموزش ها برای اجرایی کردن جنگ و جنگ افروزی در دنیا می شد، به صلح و همکاری برای برنامه ریزی و به کار دریافت هر نوزادی از وقتی که از مادر متولد می شد در خط یاری به دنیای عاری از جنگ و خونریزی و صرفاً صلح، امروزه شاهد چه نوع دنیای بودیم.

وقتی که به خوبی مرور می کنم می بینم که زندگی جوامع بشری چه می توانست باشد و حالا چه شده است، این درک من شکوفا می گردد که منِ کرونا واقعاً همانم که خودم هم می دانم، یعنی ریزترین ارگانیسم هستی و اینکه امروز دنیا هستی را طوری تحت الشعاع قرار داده ام که با داشتن همه ادعاهای قدرت و توان در مقابلم، سر فرود آورده است.

تمامی قوانین عادی و تنظیم شده شان را در هم ریخته و محور هر توان و قدرتی شده ام.

چه شده، چه اتفاقی افتاده، انسانی که مدعی هستی و پیش می روی تا حاکم هستی خود را معرفی کنی، چگونه در مقابلم درهم ریخته شده و دست از پا نمی شناسی.

آنجا که سیل، زندگی شهرنشینان و روستائیانی را که با تلاش های شبانه روزی به قدمت عمرشان، یک شبه تخریب و تغییر می دهند آیا منِ کرونا وجود دارم.

دیدگاه تو در مقابل پیشگیری و جلوگیری از بروز چنین بحرانی با همه ادعاهای علمی و توسعه دانشگاهی چه بوده است، یعنی اینکه ای انسان آنجا که منِ کرونا وجود ندارم، ولی شدت تخریب و ویرانی کمتر از عملکرد من است، آنجایی که ساختار تمامی خانه و کاشانه مردم در مقابل اثرات زلزله، یک شبه بم می گردد، آنجایی که با آزمایش بمب اتم هیروشیمائی می سازی که جماعتهائی از انسانها حتی فرصت فهم حد مرگ و زندگی را مشاهده نمی نمایند.

آنهایی که همزمان با جمع آوری مال و ثروت در فکر فرار از کشور و انتخاب مکان مناسب در پیشرفته ترین کشورهای دنیا هستند، همزمان دایره رشد و نمو و فشار بر زندگی محرومان روز به روز شدت می یابد، آیا باز هم عامل منم.

مثال هایی از این دست فراوان و در حوصله این مختصر مطلب نبوده و نمی گنجد.

ای انسان، با تمامی پیشرفت های فنی و تکنولوژی که به دست آورده ای ببین که چقدر عملکرد کرونایی دارای و امروز از من چنان موجود مخوفی ساخته ای تا عملنمودهای صد چندان کرونائیت فراموش گردد.

با تبلیغات و طرح مسائل بی ربط و حاشیه ای، عنوانی از نامم ساخته ای که قبل از اینکه به ارگانیسم کسی ورود پیدا کنم، آنچنان رعب و وحشتی فراوری شده که انسانیت محو و نابود گردد.

ای انسان ها، با وجود همه آنچه را که برایم در آورده اید، درسی هستم تا به تمام کسانی که دیگران را سپر بلا قرار داده اند تا دوام و بقای خودشان را تثبیت نمایند، تفهیم کنم که به من هم فکر کنید، اگر شما کرونای، زندگی بشریت به اشکال مختلف هستید من هم جایگاهی دارم که قادرم از بین تمامی حصارهای کاذبتان عبور و شمای مدعی را به زانو در آورم و هم بفهمانم که عملکرد کرونائی شما چند صد برابرِ کار من است.

به خود بیابید و قبل از توسعه جنگ و جنگ افروزی به مفاهیم همه اصطلاحاتی که در فرهنگ های مختلف تحت عناوین شرافت، اصالت، معرفت، نوع دوستی و یا شعر استاد عظیم ادبیات سعدی را (بنی ادم اعضاء یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چه عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار) معنی نموده و برای تحقق بخشیدن آن تلاش و تلاش کنید.

به این ترتیب شاید بتوانید منسجم تر، قبل از اینکه من و امثال من از پا درتان آوریم، قدرت شناخت و مهارمان را پیدا کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 857

به "کرونا هستم، ریزترین اُرگانیسم هستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا هستم، ریزترین اُرگانیسم هستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید