کارت کنکور دکتری 99 از فردا 23 تیرماه توزیع می شود

به گزارش سفر به آنتالیا، کارت ورود به جلسه کنکور دکتری سال 99 از فردا، دوشنبه 23 تیرماه قابل دسترسی خواهد بود.

کارت کنکور دکتری 99 از فردا 23 تیرماه توزیع می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 1399 از فردا دوشنبه 23 تیرماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت و داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای پرینت کارت ورود به جلسه خود باید در تاریخ مشخص شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (شامل نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

داوطلبان باید بر اساس تاریخ و آدرس مشخص شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه سازمان سنجش قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1399 از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 26 تیرماه 99 با حضور بیش از 179 هزار داوطلب در 60 شهر مختلف کشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1146

به "کارت کنکور دکتری 99 از فردا 23 تیرماه توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت کنکور دکتری 99 از فردا 23 تیرماه توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید