چطور بعضی از برداشتن تحریم علیه ملت ایران خرسند نمی شوند؟

به گزارش سفر به آنتالیا، رئیس جمهوری گفت: برای من قابل درک نیست که چطور فردی می تواند ایرانی و مسلمان باشد اما از برداشتن تحریم ها علیه ملت ایران مسرور نشود.

چطور بعضی از برداشتن تحریم علیه ملت ایران خرسند نمی شوند؟

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، رئیس جمهور با بیان اینکه تحریم های ضد انسانی و ظالمانه ترامپ در همه جا تاثیرگذار بوده است، گفت: عده ای با این موضوع آشنا نیستند و با معین درصد می گویند 30 درصد مسائل به خاطر تحریم و 70 درصد به دلیل مشکل مدیریت است، در حالی که نمی دانند تاثیرات تحریم بر کشور چه میزان بوده و اگر نتوانیم مواد اولیه را وارد کنیم، فراوری به طور کامل متوقف می گردد.

حسن روحانی امروز در شصت و چهارمین پویش تدبیر و امید برای جهش فراوری و در آیین افتتاح طرح های ملی وزارت جهاد کشاورزی، اظهارکرد: امروز از فرصت استفاده نموده و از وزارت امور خارجه و همه دستگاه هایی که در کنار وزارت خارجه در مذاکرات وین برای شکستن تحریم کوشش می نمایند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه برای من قابل درک نیست که چطور فردی می تواند ایرانی و مسلمان باشد اما از برداشتن تحریم ها علیه ملت ایران خشنود نگردد، ادامه داد: هر زمان که ببینیم طرف مقابل ما آماده اجرای قانون و مقررات شده ، لحظه ای صبر نخواهیم کرد و وقتی ببینیم حق مردم را می توانیم بگیریم، یک لحظه صبر نمی کنیم، حال اگر عده ای ناراحت هستند، مهم نیست.

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های ملی جهاد کشاورزی در کشور، اضافه کرد: یکی از اهداف ما از افتتاح طرح های ملی در طول بیش از یکسال گذشته این بود که به جهان بفهمانیم ، تحریم ها و فشارها نمی تواند ملت ما را در راستا رشد و توسعه متوقف کند.

روحانی با تاکید بر اینکه بدون صنعت می توان با سختی زندگی کرد اما بدون کشاورزی اصلا نمی توان زندگی کرد، اظهار کرد: در 8 سال دولت تدبیر و امید برغم همه تحریم ها، مسائل و حوادث، در کشاورزی توفیقات بسیار مهمی بدست آورده ایم. همه کوشش دولت این بوده که در بخش کشاورزی تحولی ایجاد گردد و با مقایسه آمار اقدامات صورت گرفته در 8سال گذشته با دوره های قبل می توان این تحول را به خوبی مشاهده کرد.

رئیس جمهور توضیح داد: بخش کشاورزی به عنوان تامین نماینده امنیت غذایی، صادرات و خودکفایی در بسیاری از محصولات استراتژیک، بسیار حائز اهمیت است. از این رو این هفته تصمیم گرفتیم جایزه هزار تومانی برای گندم کاران در نظر بگیریم و این یک هدیه کوچکی از طرف دولت به کشاورزان عزیز است. سال جاری با وجود خشکسالی، گندم فراوری شده برای خوراک مردم کفایت می نماید و نیازهای بخش صنعتی را نیز خریداری می کنیم.

وی با قدردانی از کوشش های بخش کشاورزی در حوزه های مختلف اضافه کرد: امروز یکی از بخش هایی که برای فراوری واکسن کوشش می نماید بخش کشاورزی است و سرم سازی رازی مشغول فراوری واکسن برای کرونا می باشد و از جمله واکسن هایی است که به ثمر خواهد نشست.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1632

به "چطور بعضی از برداشتن تحریم علیه ملت ایران خرسند نمی شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور بعضی از برداشتن تحریم علیه ملت ایران خرسند نمی شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید