پیش رویداد استارت آپی سرمایه شناختی و طراحی بازی 27 آذرماه برگزار می گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، پیش رویداد استارت آپی سرمایه شناختی و طراحی بازی با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و فناوری 27 آذر ماه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می گردد.

پیش رویداد استارت آپی سرمایه شناختی و طراحی بازی 27 آذرماه برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه ارتباط بین رشته ای و معرفی بازی های شناختی به عنوان یکی از زمینه های کار آفرینی و سرمایه گذاری هدفی است که برگزارنمایندگان این چالش دنبال می نمایند.

البته می توان به اهداف دیگری مانند ارتقای سطح بازی ها از جنبه های صرفا تفریحی به پرورش شناختی و حمایت از تیم های خلاق و نوآور نیز اشاره نمود.

چالش پیش رو حول محور های طراحی بازی های دیجیتال و طراحی بازی های فیزیکی و قلم کاغذی برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند با شرکت در این پیش رویداد که برای همگان رایگان است، ازآخرین یافته های علمی در حوزه بازی های شناختی و اساتید علوم شناختی و کسب و کار بهره مند شوند.

پیش رویداد استارت آپی سرمایه شناختی و طراحی بازی همزمان با هشتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی 27 آذر ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی ایران، سالن همایش های رازی برگزار می گردد.

شتاب دهنده شناختی COGNOTECH با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شناسا این چالش را برگزار می نمایند.

این شتابدهنده شناختی جامعه ای قدرتـمند متـشکل از متخصصان علوم شناختی، علوم اعصاب و پزشکی، علوم مهندسی و کارآفرینان است و کوشش می نماید تا جامعه قدرتمندی از استارت آپ های علوم شناختی، نوآوران، محققان و کارآفرینان ایجاد کند. زیست بومی که می تواند به مسائل روز با نگاه علوم شناختی پاسخ دهد و برای آن ها محصولی نوآورانه ارائه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 622

به "پیش رویداد استارت آپی سرمایه شناختی و طراحی بازی 27 آذرماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش رویداد استارت آپی سرمایه شناختی و طراحی بازی 27 آذرماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید