پیرمرد 101 ساله ایتالیایی کرونا را هم مغلوب کرد

به گزارش سفر به آنتالیا، پیرمرد 101 ساله ایتالیایی که از جنگ جهانی دوم و آنفلوآنزا جان سالم به در برده بود، کرونا را هم شکست داد.

پیرمرد 101 ساله ایتالیایی کرونا را هم مغلوب کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار ، پیرمردی 101 ساله که از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برد و توانست بیماری آنفلوآنزا را پشت سر بگذارد، این بار هم ویروس کرونا را شکست داد.

این پیرمرد ساکن یکی از شهر های ایتالیاست که هفته گذشته نتیجه آزمایش او کرونای مثبت اعلام و بلافاصله بستری شد. این پیرمرد 101 ساله پس از یک هفته از بیمارستان ترخیص شد.

معاون شهردار منطقه ای که این فرد در آن ساکن است در این باره گفت: داستان بهبودی این پیرمرد در مقابله با ویروس کرونا باعث خوشحالی و امید کادر درمان و سایر مبتلایان به این بیماری شد.

: چگونه علائم ناشی از اضطراب را از علائم عفونت کرونا تشخیص دهیم؟

او اضافه نمود: در میان انبوه اخبار و داستان های غم انگیز از جان باختن افراد زیادی در جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و تهدید جدی جان سالخوردگان در برابر آن، شنیدن اینکه یک مبتلای 101 ساله توانسته کووید 19 را شکست دهد، می تواند بسیار امید دهنده و مسرت بخش باشد.

این پیرمرد طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، در سال 1919 و در بحبوحه بیماری همه گیر آنفلوآنزا که 500 میلیون نفر یعنی حدود یک سوم جمعیت جهان را مبتلا کرد، به جهان آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 934

به "پیرمرد 101 ساله ایتالیایی کرونا را هم مغلوب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرمرد 101 ساله ایتالیایی کرونا را هم مغلوب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید