پیغام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دکتر محمد زارع

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت دکتر محمد زارع، مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

پیغام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دکتر محمد زارع

به گزارش خبرنگاران، در متن پیغام حسین کلانتری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر شهادت دکتر محمد زارعی، پزشک زبردست، خدوم و گرانقدر بیمارستان شهید جلیل یاسوج در راستا خدمت به مردم و مبارزه با بیماری منحوس کرونا، مایه اندوه و تأسف فراوان شد.

فقدان چنین انسان های وارسته و شایسته ای اگر چه جانسوز و جبران ناپذیر است، اما خدمات ارزشمند و ایثار و فداکاری آن ها در راه دفاع از سلامت جامعه، همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب شهادت این مدافع سلامت را به خانواده معزز و عظیموار این عزیز سفر نموده، جامعه پزشکی و پرستاری و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض میکنم و برای آن عزیز آسمانی، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

مطمئناً کوشش ها و مجاهدت های این پزشک ایثارگر و فداکار در خط مقدم خدمات رسانی و یاری به درمان بیماران و دفاع از سلامت جامعه، جلوه های گرانقدری از ایثار و مسئولیت پذیری جامعه پزشکی، پرستاری و کادر بهداشتی و درمانی در خاطر مردم قدرشناس به یادگار خواهد گذاشت.

از درگاه خداوند عظیم علو درجات و رحمت واسعه ا برای آن فقید سعید و سلامتی و توفیق و اجر و صبر برای بازماندگان شریف و همه پزشکان و پرستاران فداکار از خداوند سبحان خواستارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1547

به "پیغام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دکتر محمد زارع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دکتر محمد زارع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید