پورموسوی: فقط به خاطر تمکین به قانون مقابل استقلال بازی می کنیم

به گزارش سفر به آنتالیا، سرمربی پارس جنوبی جم گفت: بازیکنانمان باید بپذیرند که این رای اعلام شده و فقط به خاطر تمکین به قانون مقابل استقلال بازی می کنیم.

پورموسوی: فقط به خاطر تمکین به قانون مقابل استقلال بازی می کنیم

به گزارش خبرنگاران، سید سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران، اظهار کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که باتوجه به کمبود وقت توانستند اعضای تیم را به جم برسانند. امشب یک تمرین عرق گیری داریم و بیشتر سعی می کنیم روی مسائل روحی و روانی کار کنیم. بازیکنانمان باید بپذیرند که این رای اعلام شده و فقط به خاطر تمکین به قانون مقابل استقلال بازی می کنیم و کوشش می کنیم تا بتوانیم بازی خوب و بدون حاشیه ای ارائه دهیم.

او ادامه داد: واقعا زمان کم است اما از یک تیم عظیم با داشتن بازیکنان با تجربه این انتظار می رود که در کمترین زمان ممکن خودشان را برای این بازی سخت آماده نمایند چرا که در بدترین زمان ممکن برگزار شده است. شناخت خیلی خوبی از استقلال داریم و گروه بررسیمان خیلی خوب کار کردند و ان شاءالله در جلسات فنی بیشتر آن ها را بررسی می کنیم تا تیم بیشتر نسبت به استقلال آشنایی پیدا کند.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره فشردگی برنامه بازی هایشان گفت: تمام پتانسیل و نیروهای ما همین بازیکنان هستند که در جم هستند و امیدوارم با هماهنگی کادرفنی بتوانیم نیروهایمان را برای هر دو بازی تقسیم کنیم چرا که هر دو بازی برایمان مهم خواهد بود چرا که هر کدام از این بازی ها می تواند صندلی ما را در جدول بالا تر ببرد.

او درباره سیستم استقلال گفت: آن ها با سیستم 2-5-3 آغاز کردند و دو سه هفته گذشته تغییر سیستم دادند و به دفاع چهار نفره تبدیل شدند ولی ما بازی تیم شان با نساجی را کامل دیدیم و توانستیم نقاط ضعف این تیم را پیدا کنیم و امیدوارم فردا بتوانیم از نقاط ضعف شان استفاده کنیم.

پورموسوی در رابطه با داوری ملاقات فردا مطرح نمود: داور ملاقات قبل قضاوت خیلی خوبی داشت و فردا آقای حیدری داوری این بازی را به عهده دارد که از داوران با تجربه ما است و بازی های حساسی را در این چند سال قضاوت نموده و امیدوارم فردا هم قضاوت خوبی داشته باشد. امیدوار هستم که فردا با کسب امتیاز دل طرفداران را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1164

به "پورموسوی: فقط به خاطر تمکین به قانون مقابل استقلال بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: فقط به خاطر تمکین به قانون مقابل استقلال بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید