پل اینس: منچستریونایتد به مضحکه تبدیل گردیده است

به گزارش سفر به آنتالیا، مدافع با سابقه انگلیسی به انتقاد شدید از عملکرد بازیکنان منچستریونایتد در بازی برابر برایتون پرداخت.

پل اینس: منچستریونایتد به مضحکه تبدیل گردیده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، شکست دور از انتظار منچستریونایتد برابر برایتون باعث انتقادات زیادی از بازیکنان این تیم و ژوزه مورینیو گردیده است. بعد از لی شارپ، پیشکسوت منچستریونایتد که عنوان نموده بود مورینیو تا کریسمس اخراج می گردد این بار پل اینس، مدافع پیشین انگلیس نیز به اظهار نظر درباره شرایط منچستریونایتد پرداخت و در این باره، گفت : باشگاه ها و هواداران دیگر وقتی منچستریونایتد بازی دارد می توانند از این نمایش لذت ببرند. منچستریونایتد تبدیل به مضحکه عام گردیده است و مابقی تیم ها می توانند از دیدن بازی های این تیم بخندند. منچستریونایتد سال گذشته دوم شد و احتمالا سال جاری نیز در بین چهار تیم اول باشد، ولی آیا این چیزی است که هواداران منچستریونایتد می خواهند؟ خیر. هدف یونایتد باید قهرمانی در لیگ برتر باشد، اما آن ها در حال حاضر نمی توانند با منچسترسیتی و لیورپول رقابت نمایند.

منچستریونایتد دوشنبه شب باید دیدار سختی را برابر تاتنهام داشته باشد. دیداری که ممکن است حاشیه ها در منچستریونایتد را بیش تر از قبل کند. پل اینس در ادامه صحبت هایش هم چنین افزود: از بالا تا پایین باشگاه مشکل دارد. از اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه گرفته است تا ژوزه مورینیو، سرمربی و پل پوگبا بازیکن تیم. وقتی سرالکس فرگوسن در راس کار قرار داشت، شما این اتفاقات را نمی دیدید. این را می دانم که هواداران نگران وضعیت این تیم هستند و حق هم دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2

به "پل اینس: منچستریونایتد به مضحکه تبدیل گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل اینس: منچستریونایتد به مضحکه تبدیل گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید