پرداخت تسهیلات 2 هزار میلیاردی به دانش بنیان ها در تحریم ها، ورود صندوق نوآوری به حوزه توانبخشی

به گزارش سفر به آنتالیا، علی وحدت گفت: صندوق نوآوری در شرایط تحریم بیش از 2 هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان تسهیلات پرداخت نموده است.

پرداخت تسهیلات 2 هزار میلیاردی به دانش بنیان ها در تحریم ها، ورود صندوق نوآوری به حوزه توانبخشی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی خبرنگاران، علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در سخنرانی اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت و توانبخشی صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: ورود صندوق نوآوری به حوزه توانبخشی کاملاً رویکرد و دیدگاه مالی دارد .

او در ادامه گفت: کوشش ما بر این است افرادی که در این حوزه قدم می گذارند، بتواند شرکت های خود را راه اندازی نمایند و شتاب دهنده ها هم در این زمینه می تواند نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

وحدت اضافه نمود: دولت جمهوری اسلامی ایران در یک سال اخیر مهمترین و بزرگترین کارها و فعالیت ها را در حوزه فناوری انجام داده و در همین شرایط سخت تحریم بیش از 2 هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان تسهیلات پرداخت نموده است تا شرکت ها بتوانند فعالیت های خود را ادامه دهند.

نباید تحت هیچ شرایطی کسری بودجه داشته باشیم/ فناوری دانش بنیان راه حل افزایش درآمد کشور

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت برای اینکه در حوزه های مختلف بتوانیم نیازها را برطرف کنیم 10 رویداد تخصصی بزرگ برگزار کردیم و صنایع فرودگاهی و غذایی و هوافضا توانستند بخش مهمی از نیازهایشان را برطرف نمایند.

وحدت گفت : صنعت توانبخشی هم یکی از این صنایع مهم است که می تواند با همت و کوشش خود بسیار بهتر در این زمینه فعالیت کند، چرا که خود افراد معلول هم در آن نقش دارند و این یک اتفاق مبارک است و صنعت توانبخشی هم باید جزء صنایع مهم و مالی در کشور باشد.

او در ادامه گفت : برای ادامه این راستا حضور سه صندوق پژوهش و فناوری و صندوق نوآوری و همچنین شتابدهنده ها امتداد پیدا خواهد نمود و سال آینده این رویداد را با شرکت ها و برطرف نیازهای فناورانه آنها برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 593

به "پرداخت تسهیلات 2 هزار میلیاردی به دانش بنیان ها در تحریم ها، ورود صندوق نوآوری به حوزه توانبخشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات 2 هزار میلیاردی به دانش بنیان ها در تحریم ها، ورود صندوق نوآوری به حوزه توانبخشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید