وطنی: گردشگری و صنایع دستی دو بال ارزآوری و کارآفرینی هستند

به گزارش سفر به آنتالیا، مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گردشگری و صنایع دستی را دو بال ارزآوری و کارآفرینی برای کشور، به ویژه در شرایط تحریم دانست.

وطنی: گردشگری و صنایع دستی دو بال ارزآوری و کارآفرینی هستند

اگر علاقمند به سفر با بهترین خرید تور تورنتو ارزان هستید و میخواهید از زیباترین شهر کانادا دیدن کنید با ما همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، سیدمحمدجواد وطنی درباره نمایشگاه سال جاری گفت: نمایشگاه در این دوره با استقبال بسیار خوبی از طرف شرکت کننده ها و مخاطبان روبه رو شده است. محصولات و خدمات ارائه شده به مخاطبان در سه حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با استقبال خوبی روبرو شده و همان طور که شاهد هستیم نمایشگاه با شور و حال خاصی در حال برگزاری است.

او ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این دست نمایشگاه ها، میراث فرهنگی ایرانی اسلامی و آثار باستانی کشور عزیزمان را به درستی به گردشگران خارجی و داخلی معرفی نموده و رونق مالی را در این حوزه به همراه داشته باشیم.

وطنی تاکید نمود: ایران یک کشور بی نظیر است که همواره چهار فصل بوده و از لحاظ آثار باستانی، دینی و معنوی بسیار پربار و غنی است. ما باید بتوانیم در کنار صنعت گردشگری معرف خوبی برای صنایع دستی ایران باشیم و باعث رونق مالی در این بخش شویم.

او اضافه کرد: صنایع دستی بخش گسترده ای از گردشگران را درگیر خود نموده و باعث کارآفرینی و اشتغال زایی شده است. با توجه به تحریم های ظالمانه ای که کشور ما امروز با آن درگیر است، می توان از صنایع دستی به عنوان یک صنعت و منبع درآمد برای کشور استفاده کرد.

مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در انتها بیان نمود: گردشگری و صنایع دستی دو بال ارزآوری و کارآفرینی هستند، این دو صنعت با یکدیگر هم افزایی دارند و مکمل هم هستند. با توجه به تنوع اقوام در ایران عزیز صنایع دستی یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری به شمار می رود. امیدوارم در آینده به هر دوی این حوزه ها بهای بیشتری داده گردد تا بتوانند برای کشور راهگشا باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 668

به "وطنی: گردشگری و صنایع دستی دو بال ارزآوری و کارآفرینی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وطنی: گردشگری و صنایع دستی دو بال ارزآوری و کارآفرینی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید