واریز اولین مرحله پول خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان خبرنگاران

به گزارش سفر به آنتالیا، شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به نخستین مرحله پرداخت هزینه خرید تضمینی گندم به حساب گندمکاران کرمانی، از استمرار اجرای عملیات خرید تضمینی گندم تا اواسط آذرماه خبر داد.

واریز اولین مرحله پول خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان خبرنگاران

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت به دنبال آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در استان های جنوبی کشور، 103 تُن گندم در نخستین روز های اجرای این طرح در سال جاری در استان کرمان خریداری و اطلاعات ریالی گندم خریداری شده، در قالب فایل به بانک عامل ارسال و نخستین پول گندم در فصل خرید جاری به حساب گندم کاران این استان واریز شد.

همچنین تا کنون مقدار 300 تُن گندم از گندمکاران شهرستان های مهر و لامرد در استان فارس خریداری شده است و بر اساس پیش بینی های اولیه، خرید گندم در این استان 700 تا 900 هزار تُن گندم برآورد شده است.

به همین دلیل، نخستین محموله گندم در شهرستان پیشین استان سیستان و بلوچستان به وزن هشت هزار و850 کیلوگرم تحویل مرکزخرید شد و برای تسریع و تسهیل در فرایند خرید گندم، تعداد 14 مرکز خرید گندم و دانه های روغنی در این استان پیش بینی شده است.

برای استان بوشهر نیز 12 مرکز خرید درنظر گرفته شده است که با توجه به گفته های مقامات استانی، خرید 66 هزار تُن گندم نیز در این استان پیش بینی شده است.

گفتنی است عملیات خرید تضمینی گندم در کشور از هفته گذشته آغاز و تا اواسط آذرماه ادامه خواهد داشت و با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تمهیدات لازم جهت حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز خرید در نظر گرفته شده و به صورت کامل در این مراکز رعایت می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1593

به "واریز اولین مرحله پول خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز اولین مرحله پول خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید