نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر در کیش برگزار می گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، محمد محب خدایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: دولت یازدهم برای توسعه و رونق بخش گردشگری در دوران پسا تحریم و جذب گردشگران خارجی برنامه های مناسبی در برنامه ششم توسعه تدوین نموده است.

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر در کیش برگزار می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین مسافرت به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محب خدایی با بیان اینکه جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور و یکی از مراکز اصلی توسعه صنعت توریسم در دوران پسا تحریم مطرح شده است، بیان نمود: سازمان منطقه آزاد کیش اقداماتی در راستای جذب حداکثر دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی برای سالهای آینده برنامه ریزی نموده است.

وی توضیح داد: همایش های حمل و نقل و گردشگری، همایش برند و بازار و همایش شهر گردشگری با حضور مقامات بلند پایه کشوری و مسئولان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در جزیره کیش برگزار می گردد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از استقبال شرکت ها و سازمان های فعال در حوزه گردشگری برای شرکت در نمایشگاه گردشگری کیش اشاره نمود و اضافه نمود: نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری یازدهم اسفند امسال برگزار می گردد و فرصت مناسبی برای تبادل علم و تجربیات فعالان پیروز در صنعت گردشگری و جهانگردی است که در همین زمینه در نمایشگاه امسال برپایی همایش های تخصصی و کارگاه های آموزشی از برنامه های جنبی خواهد بود.

وی اضافه نمود: برگزاری دوره های آموزشی مانند دو کارگاه آموزشی مارکوم و کارگاه آموزشی شهر گردشگری از جمله برنامه های امسال نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری است و دوره های آموزشی به شرکت کنندگان توسط موسسات آموزشی اروپایی گواهینامه ارائه می گردد.

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش از یازدهم لغایت چهاردهم اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی کیش وسالن همایش های بین المللی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 711

به "نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر در کیش برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر در کیش برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید