نظرسنجی نشان داد: ادامه رقابت تنگانگ بایدن و ترامپ برای ریاست جمهوری

به گزارش سفر به آنتالیا، تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد جو بایدن و دونالد ترامپ رقابت شانه به شانه ای را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 دارند.

نظرسنجی نشان داد: ادامه رقابت تنگانگ بایدن و ترامپ برای ریاست جمهوری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی جدید هیل-هریس ایکس حاکی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رقابت نزدیکی را با جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز حزب دموکرات برای احراز مقام ریاست جمهوری در انتخابات نوامبر دارد.

بر اساس این گزارش، 42 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته اند که از بایدن حمایت می کنند و این رقم برای ترامپ به 40 درصد رسیده است.

5 درصد نیز اعلام کرده اند که ترجیح می دهند به افراد دیگری رای بدهند و 4 درصد نیز گفتند تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارند و 9 درصد نیز همچنان مردد هستند.

این نظرسنجی نکات ویژه ای درباره حمایت گروه های سنی مختلف آمریکا از بایدن و ترامپ دارد. معاون رئیس جمهور سابق آمریکا از حمایت بیشتری در بین رای دهندگان بالای 65 سال آمریکایی برخوردار است به طوری که حمایت افراد سالخورده و مسن از بایدن نسبت به نظرسنجی قبلی 9 درصد افزایش داشته و بایدن هم اکنون 2 درصد بیشتر از ترامپ از حمایت این گروه سنی برخوردار است. 47 درصد افراد بالای 65 سال آمریکا از بایدن و 45 درصد از ترامپ حمایت کرده اند.

ولی بایدن با کاهش 11 درصدی حمایت افراد بین 18 تا 34 سال روبرو شده است، در حالی که میزان حمایت این گروه سنی از بایدن در نظرسنجی 6 می به بیش از 50 درصد رسیده بود، اکنون این رقم به کمتر از 39 درصد رسیده است. ترامپ در مقابل با افزایش 6 درصدی حمایت این گروه سنی روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1054

به "نظرسنجی نشان داد: ادامه رقابت تنگانگ بایدن و ترامپ برای ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی نشان داد: ادامه رقابت تنگانگ بایدن و ترامپ برای ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید