نشست ویژه برای بازیکنان فصل آینده، گل محمدی به باشگاه اسم می دهد

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز دوشنبه هفته جاری مقابل ذوب آهن اصفهان ملاقات معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر را برگزار می نماید که به سه امتیاز حساس این ملاقات برای بازگشت به صدر جدول نیاز دارد.

نشست ویژه برای بازیکنان فصل آینده، گل محمدی به باشگاه اسم می دهد

سرخپوشان پایتخت که برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر، رقابت تنگاتنگی با سپاهان اصفهان دارند آخرین بازی خود را مقابل دیگر تیم اصفهانی قبل از شروع اردوی تیم ملی ایران برای بازی های برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برگزار می نماید.

نزدیک شدن به هفته های انتهایی بازی های لیگ برتر باعث شده تا تیم ها نیم نگاهی به لیست بازیکنان فصل آینده خود داشته باشند.

باشگاه پرسپولیس میخواهد زودتر از فرا رسیدن زمان قانونی جابجایی تابستانی، تکلیف خریدهای فصل آینده اش را تعیین کند. از این رو جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه تصمیم دارد ضمن برگزاری جلسه ای با یحیی گل محمدی نامه کتبی برای دریافت لیست خرید از سرمربی تیم را به وی بدهد.

این نشست قرار است پس از بازی پرسپولیس با ذوب آهن برگزار گردد تا سیاست های فصل آینده یحیی در قبال جذب بازیکن تعیین گردد.

پیش از این گل محمدی از مدیران باشگاه خواسته بود قرارداد تمام بازیکنان فعلی این تیم را تمدید نمایند اما چند نفر از شاگردان او همچون محمدحسین کنعانی زادگان با توجه به اتمام مدت قراردادشان تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته اند تا فوتبال خود را در قطر دنبال نمایند.

از این رو سرمربی پرسپولیس باید جایگزین های این بازیکنان را تعیین کند تا در تابستان امسال جذب شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1678

به "نشست ویژه برای بازیکنان فصل آینده، گل محمدی به باشگاه اسم می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست ویژه برای بازیکنان فصل آینده، گل محمدی به باشگاه اسم می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید