مسی یا رونالدو کدام یک درآمد بیشتری دارند؟، دیه گو سیمئونه در این لیست چه می نماید؟

به گزارش سفر به آنتالیا، در این آنالیز مجموع دستمزد خالص، پاداش ها و درآمدهای تبلیغاتی مهاجم بارسلونا 131 میلیون یورو بوده است.

مسی یا رونالدو کدام یک درآمد بیشتری دارند؟، دیه گو سیمئونه در این لیست چه می نماید؟

خبرنگاران- مجله فرانس فوتبال مجموع درآمد بازیکنان سرشناس فوتبال را آنالیز نموده که باز هم مسی و رونالدو در صدر این فهرست قرار دارند.

در این آنالیز مجموع دستمزد خالص، پاداش ها و درآمدهای تبلیغاتی مهاجم بارسلونا 131 میلیون یورو بوده است. مسی نسبت به فصل گذشته یک میلیون یورو بیشتر درآمدزایی نموده. این در حالی است که رونالدو در این مدت 5 میلیون یورو درآمدش بیشتر شد اما به ستاره آبی اناری نرسید. مهاجم پرتغالی در این فصل 118 میلیون یورو به دست آورد.

نیمار با 95 میلیون یورو دوباره در صندلی سوم نهاده شد. مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن نسبت به فصل گذشته 4.5 میلیون یورو بیشتر درآمد داشت. این در حالی است که آنتوان گریزمان با درآمد 38.5 میلیون یورو صندلی چهارم را به خود اختصاص داده است.

در میان مربیان که فرانس فوتبال درآمدهای تبلیغاتی را در نظر نگرفته است نکته جالب حضور دیگو پابلو سیمئونه در صدر لیست است. سرمربی اتلتیکو مادرید با 40.5 میلیون یورو در صدر نهاده شد. در حالی که انتظارها بر این بود که مربیانی مانند گواردیولا و زیدان بالاتر از او قرار داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 905

به "مسی یا رونالدو کدام یک درآمد بیشتری دارند؟، دیه گو سیمئونه در این لیست چه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی یا رونالدو کدام یک درآمد بیشتری دارند؟، دیه گو سیمئونه در این لیست چه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید