مردم برای خارج شدن استان از شرایط قرمز کرونایی همکاری بیشتری داشتە باشند

به گزارش سفر به آنتالیا، استاندار کردستان گفت: از مردم درخواست میکنیم برای خارج شدن استان از شرایط قرمز کرونایی همکاری و همراهی بیشتری در رعایت پروتکل های بهداشتی داشتە باشند.

مردم برای خارج شدن استان از شرایط قرمز کرونایی همکاری بیشتری داشتە باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از سنندج،بهمن مرادنیا استاندار کردستان در مراسم تقدیر از مدافعان سلامت و دست اندرکاران کسب رتبه درجه یک برتر کشوری به وسیله دو بیمارستان بعثت و کوثر سنندج گفت: در اوایل بیماری کرونا، ابعاد این بیماری برای ما ناشناخته بود و کمبود تجهیزات هم وجود داشت که با کوشش فراوان توانستیم بخشی از این مسائل را رفع کنیم.

مرادنیا با بیان اینکه همه باید کوشش کنیم کە شرایط استان از همه لحاظ در حال بهبود باشد، گفت: از مردم با فرهنگ کردستان درخواست دارم با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر درمان را در مبارزه با کرونا و خارج شدن استان از شرایط قرمز کمک نمایند و حتما نسبت به دریافت واکسن در جهت حفظ جان خود وعزیزانشان اقدام نمایند.

او بعلاوه بە کسب رتبه برتر کشوری به وسیله دو بیمارستان بعثت و کوثر سنندج هم اشاره نمود و گفت: کسب عناوین برتر به وسیله دو بیمارستان استان نشان می دهد که ما در استان امکانات، توانایی و تجهیزات خوبی داریم.

استاندار کردستان با یادآوری اینکه ضروری است کار های بزرگ و ارزندە استان به اطلاع مردم برسد، اسم کرد:متاسفانه ما عادت نموده ایم اخبار منفی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم و به اخبار مثبت توجه چندانی نشان ندهیم.

مرادنیا در انتها ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت از همه کوششگران و مدافعان سلامت مردم قدردانی کرد.

در این مراسم از تعدادی از مدیران ادارات، نهاد ها و سازمان هایی که برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا کوشش نموده اند، تقدیر شد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1860

به "مردم برای خارج شدن استان از شرایط قرمز کرونایی همکاری بیشتری داشتە باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم برای خارج شدن استان از شرایط قرمز کرونایی همکاری بیشتری داشتە باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید