مالک باشگاه برشا: من و دخترم به ویروس کرونا مبتلا شده ایم

به گزارش سفر به آنتالیا، رئیس 63 ساله باشگاه برشا اطلاع داد او و دخترش هم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

مالک باشگاه برشا: من و دخترم به ویروس کرونا مبتلا شده ایم

به گزارش خبرنگاران، ایتالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین ضربه را از شیوع ویروس کرونا (کووید 19) خورده، به طوری که تا به امروز 175 هزار و 925 مورد مثبت از ابتلا به این ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده که از این بین متأسفانه 23 هزار و 227 نفر جان خود را از دست داده اند. در تازه ترین موارد اضافه شده به مبتلایان به این ویروس نام مالک باشگاه برشا و دخترش هم دیده می گردد.

ماسیمو سلینو، مالک باشگاه برشا در گفت وگو با نشریه ایتالیایی رپابلیکا گفت: پس از سه هفته قرنطینه در برشا، چند روزی در کالیاری بودم. برای انجام چند تست به بیمارستان رفتم. رسانه ها از این حقیقت آگاه شدند که دخترم هم به این ویروس مبتلا شده است، اما تست کرونای پسرم منفی بود. خودم اما به این ویروس مبتلا شده ام. علائمی که داشتم این بود که احساس خستگی بیش از حد می کردم و در استخوان هایم احساس درد داشتم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه نباید در چنین شرایطی بازی های سری A از سرگرفته گردد، گفت: این مضحک است که ما داریم درباره بازی کردن یا بازی نکردن بحث می کنیم. ما انسان های خوش شانسی هستیم. من ویلایی در کالیاری و یکی هم در میامی دارم، اما 9 میلیون ایتالیایی زیر خط فقر زندگی می نمایند. دولت باید به مردم خود نزدیک تر باشد. یاری 600 یورویی به آنها درد زیادی را دوا نخواهد کرد. من از عدم حساسیت این دولت خجالت می کشم. به شخصه و به طور جدی در فکر دریافت پاسپورت انگلیسی هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 988

به "مالک باشگاه برشا: من و دخترم به ویروس کرونا مبتلا شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک باشگاه برشا: من و دخترم به ویروس کرونا مبتلا شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید