مازندران، مهاجری: تفکر تیم نساجی تغییر کرده است، ریز قراردادهایمان را منتشر می کنیم

به گزارش سفر به آنتالیا، سرمربی تیم نساجی گفت: تیم دچار تغییر و تحولات زیادی شده و تفکر تیم تغییر کرده است.

مازندران، مهاجری: تفکر تیم نساجی تغییر کرده است، ریز قراردادهایمان را منتشر می کنیم

به گزارش خبرنگاران از قائمشهر، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته دوم لیگ برتر گفت: پیش از اینکه به بازی فردا مقابل پیکان بپردازم، باید بگویم اولین بار است که در این فصل بازی مان را در ورزشگاه متحول شده شهید وطنی برگزار خواهیم کرد. جا دارد تشکر کنم از همه عواملی که تلاش کردند که این تیم به شرایط شروع مسابقات برسد.

وی عنوان کرد: شرایط خیلی سختی داشتیم، من کمتر چنین بازیکنانی را دیدم که با این شرایط کار کنند. خداراشکر تیم خوبی داریم، در حالی که 6 بازیکن مان که به لحاظ آمار بهترین بازیکنان نساجی در فصل گذشته بودند از دست دادیم، تیم دچار تغییر و تحولات زیادی شده و تفکر تیم تغییر کرده است.

مهاجری افزود: پیکان تیم شایسته و خوبی است که کادرفنی خیلی خوبی دارد. آقای فرکی امتحانش را با دو قهرمانی در لیگ پس داده است. برای ما این موضوع که پیکان بازی اولش را 2 بر صفر باخته است، مهم نیست. تمام تلاش مان را می کنیم که فردا پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: قطعا کار راحتی مقابل پیکان و تفکرات فرکی نخواهیم داشت. بچه های ما هم قسم شدند کارهای سخت را انجام دهند. این تیم اگر امسال حمایت شود، هم به لحاظ سبک فوتبال مان و هم کسب نتیجه می تواند آبروداری کند ولی باید یک مقدار صبور باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تا الان در باشگاه های متعددی کار کرده ام، ولی این نساجی است که بوده و خواهد ماند. اولویت مان نساجی هست و خواهد بود. ما یک سالار داریم که نساجی است. بقیه باید تلاش کنیم تا در قالب نساجی خودمان را قرار دهیم. انشالله تمام تلاش مان را می کنیم که پرچم نساجی امسال بالا باشد.

مهاجری گفت: خداراشکر این بچه ها با جدیت کار کردند و حاصل کارمان در بازی اول این بود که مقابل گل گهر یک بازی قابل قبول انجام دادیم در صورتی که می توانستیم تیم پیروز میدان هم باشیم. لیگ در واقع از امروز در قائمشهر برای ما شروع می شود. بازی سختی مقابل پیکان داریم هرچند آنها بازی اولشان را باخته اند ولی تیم خوبی هستند که روی 2 غفلت گل خوردند.

وی گفت: تمام تلاش مان را می کنیم که بتوانیم تیم پیروز میدان باشیم. نقات قوت و ضعف پیکان را می دانیم. یکی از آرزوهای من این بود که مربی تیمی باشم که دارای پتانسیل تماشاگر باشد. انشالله که فردا شروع خوبی داشته باشیم، بچه ها میل خواستن و انگیزه را دارند، بازیکنان جدیدی که به تیم ما اضافه شدند می دانند که به چه باشگاهی آمدند. بدانید که تمام وجودشان را این بازیکنان و کادرفنی می گذارند تا مردم قائمشهر و استان را مسرور کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص بازگشت سینک عنوان کرد: به این بازیکن نیاز داشتیم، متاسفانه سینک در ایران حضور نداشت. در پست وینگر به بازیکن نیاز داشتیم و در آخر به جمع بندی رسیدیم که سینک می تواند برای ما مثمرثمر باشد. نساجی با نظر من بسته شده است، این بازیکنان از جمله بازیکنان خوبی بودند که می توانستیم جذب کنیم. سقف قراردادمان از سال گذشته به مراتب کمتر است و آمار آن وجود دارد. ریز قراردادهایمان را منتشر می کنیم چون چیز پوشیده ای نداریم، به لحاظ فنی و کیفی می توانیم به این تیم افتخار کنیم و انشالله بتوانیم در جایگاه خوبی قرار بگیریم. البته همه چیز در دست مربی نیست، یک پازل است و از مدیریت و مالکیت و تماشاگر، بازیکن و ... باید دست به دست هم بدهند تا تیم پیروز شود. من می دانستم به کجا آمده ام، می دانستم نقاط ضعف و قوت نساجی کجاست.

مهاجری افزود: باید بگویم که هنوز تیم ما کامل نشده است، نمی توانم شخص خاصی را مقصر بدانم. ما مدیرعامل نداشتیم، سرپرست، پزشک و فیزیوتراپ نداشتیم. ما با توجه اینکه بدهی هایی در فدراسیون داشتیم خیلی زحمت کشیدیم که کارت بازیکنان مان را بگیریم. ما هنوز کارت 5-6 بازیکن مان را نتوانستیم بگیریم تا از همه ظرفیت هایمان در مسابقات بهره ببریم.

وی در خصوص مصدوم و محروم تیمش گفت: خوشبختانه بازیکن مصدومی نداریم ولی هنوز کارت بعضی از بازیکنان ما صادر نشده است، کارت محمد قاضی، مهرداد کفشگری، جلالی و ... بازیکن دیگر ما هنوز صادر نشده است.

به گزارش خبرنگاران، در این بخش مدیر رسانه ای تیم فوتبال نساجی در خصوص صادر نشدن کارت بازیکنان این تیم شرح داد: تمام باشگاه ها دچار این مشکل هستند. در واقع فدراسیون تلاش می کند که لیگ را با آنچه مدنظر AFC هست مسابقات را برگزار کنند. لطف سازمان لیگ به باشگاه نساجی و بقیه باشگاه بود که مسابقات برگزار شود. کارت یکسری از بازیکنان ما صادر شد و ما یک تعهدی به سازمان لیگ دادیم که در اسرع وقت مشکل را برطرف کنیم. انشالله شرایطی فراهم شود تا مسائل همه باشگاه ها برطرف شود. ما یک باشگاه خصوصی هستیم و یکسری از بدهی ها مربوط به آقای صنیعی فر و حدادیان نیست و مربوط به گذشته است و باید مشخص شود و مالکان جدید تلاش می کنند که رضایت طلبکاران را جلب کنند که بتوانیم تمام و کمال از همه بازیکنان مان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص کیفیت توپ های جدید این فصل لیگ برتر شرح داد: به نظر من توپ ها ایده آل نیست ولی شاید یکسری محدودیت هم داشته اند اما باید کیفیت توپ ها بهتر باشد. توپ ها یک مقدار تنبل هستند و شتاب ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش تکمیل شده است؟ گفت: هنوز 2 جای خالی داریم و با توجه به نیازی که داریم در یک پست نیاز صددرصدی داریم که باید تیم تقویت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 295

به "مازندران، مهاجری: تفکر تیم نساجی تغییر کرده است، ریز قراردادهایمان را منتشر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، مهاجری: تفکر تیم نساجی تغییر کرده است، ریز قراردادهایمان را منتشر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید