قوانین فیفا به سود اروین: حقوق نگیرد فسخ می نماید اروین: روحیه ام حساس است و نمی آیم!

به گزارش سفر به آنتالیا، بند جالب در قوانین فیفا شامل حال بازیکنانی می گردد که 2 ماه حقوق نگرفته باشند.این بازیکنان بعد از گذشت 2ماه و 10روز می توانند قرارداد خود را یک طرفه فسخ نمایند.اروین هم شاید شامل حال این قانون گردد.

قوانین فیفا به سود اروین: حقوق نگیرد فسخ می نماید اروین: روحیه ام حساس است و نمی آیم!

قوانین فیفا به سود اروین

آنتونی استوکس و لی اروین، دو مهاجم ایرلندی و اسکاتلندی تراکتورسازی برخلاف اکثر بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر، عملکرد فوق العاده ای در تیم تبریزی داشتند و همین موضوع باعث محبوبیت فراوان این دو میان طرفداران تراکتورسازی شد.استوکس و اروین که به بازیکنان تأثیرگذار تراکتورسازی در لیگ تبدیل شده بودند، پس از عملکرد درخشان مقابل ذوب آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر، با اجازه کادرفنی به مرخصی چهار روزه رفتند اما برخلاف انتظار، استوکس پس از نزدیک به 10 روز غیبت به ایران بازگشت و از اروین هم هنوز خبر خاصی در دست نیست.

استوکس برگشت اما مقابل پرسپولیس بازی نکرد، چون تراکتورسازی به دلیل بی انضباطی او را تنبیه نموده بود. در نهایت هم او قرارداد خود را با تراکتورسازی فسخ کرد تا به ایرلند برگردد. درباره لی اروین اما گفته می گردد او افسردگی گرفته، دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد و به همین دلیل مسئولان باشگاه تراکتورسازی قصد دارند از این بازیکن به فیفا شکایت نمایند.

  • اروین: روحیه ام حساس است و نمی آیم!

    این مهاجم اسکاتلندی چند روز قبل نامه ای به باشگاه تراکتورسازی فرستاد و در آن اظهار داشت به دلیل دوری از وطن، شرایط روحی خوبی ندارد و غمگین شده و دیگر به ایران نمی آید. او تاکید نمود روان پزشک اش گفته باید در اسکاتلند بماند و به خارج از کشور سفر نکند! لی اروین با این نامه پرونده حواشی روزهای اخیر پیرامون حضورش در ایران را بست و خاتمه همکاری خود با تراکتورسازی را اظهار داشت.

    در قوانین فیفا البته بندی به سود بازیکنان وجود دارد که به آن ها اجازه می دهد قرارداد خود را یک طرفه فسخ نمایند. این بند شامل حال بازیکنانی می گردد که 2 ماه حقوق نگرفته باشند. این بازیکنان 2 ماه و 10 روز بعد از دریافت آخرین حقوق می توانند به فیفا شکایت و قراردادشان را فسخ نمایند. گویا لی اروین هم با استناد به همین بند و البته تبصره هایی که در قراردادش وجود دارد مایل به ادامه حضور در تراکتورسازی نیست و این موضوع را به اطلاع مسئولان این باشگاه نیز رسانده است.

    با این وضعیت باید دید قرارداد اروین و باشگاه تراکتورسازی چطور تنظیم شده و آیا باشگاه تبریزی می تواند با شکایت به فیفا، این بازیکن 24 ساله اسکاتلندی را محکوم کند یا نه؟ لی اروین سال ها در اسکاتلند بازی نموده و به نظر نمی رسد بی گدار به آب بزند. او قطعا اسنادی برای دفاع از خود دارد و همین مسئله باعث شده تا او به تبریز برنگردد و همچنان تعطیلات خود را سپری کند.

    9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 97

به "قوانین فیفا به سود اروین: حقوق نگیرد فسخ می نماید اروین: روحیه ام حساس است و نمی آیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین فیفا به سود اروین: حقوق نگیرد فسخ می نماید اروین: روحیه ام حساس است و نمی آیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید