فرماندار ایلینوی: کاخ سفید برای مقابله با کرونا هیچ کمکی به ایالت ها نکرد

به گزارش سفر به آنتالیا، فرماندار ایالت ایلینوی به شدت از عملکرد کاخ سفید در مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا انتقاد نموده است.

فرماندار ایلینوی: کاخ سفید برای مقابله با کرونا هیچ کمکی به ایالت ها نکرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جی بی پریتزکر فرماندار ایالت ایلینوی روز یکشنبه در اظهاراتی گفت: کاخ سفید هفته ها هیچ یاریی به ایالت های آمریکا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا نکرد.

وی در ادامه اضافه کرد: این خود فرمانداران ایالت های مختلف بودند که به مقابله با چالش های مربوط به بحران ویروس کرونا اقدام کردند. من با سایر فرمانداران نیز صحبت کردم، هم جمهوری خواستار و هم دموکرات ها. ما دیدگاه های خود را درباره اقدامات لازم برای حفظ ایمنی و سلامتی مردم با یکدیگر به اشتراک گذاشتیم.

فرماندار ایلینوی گفت: ما مشورت ها و توصیه هایی را از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا دریافت کردیم که یاری کننده بود، ولی کاخ سفید هفته ها هیچ یاریی به ایالت های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا نکرده است.

وی در ادامه از اقدام ترامپ در عدم تصویب و امضای قانون فراوری دفاعی انتقاد کرد و گفت: این قانون می توانست به ایالت های مختلف در دسترسی به تجهیزات لازم برای مقابله با ویروس کرونا یاری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1010

به "فرماندار ایلینوی: کاخ سفید برای مقابله با کرونا هیچ کمکی به ایالت ها نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار ایلینوی: کاخ سفید برای مقابله با کرونا هیچ کمکی به ایالت ها نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید