عوامل موثر بر تعدد تصادفات و تلفات جاده ای

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم یک برنامه مدون برای برطرف مسائل محورهای مواصلاتی این استان کرد و از وجود نقاط حادثه خیز و عدم تکمیل دوربین های نظارتی به عنوان عواملی موثر بر تعدد تصادفات و تلفات جاده ای نام برد.

عوامل موثر بر تعدد تصادفات و تلفات جاده ای

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

منوچهر فخری در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان اظهار کرد: گزارش هایی که توسط دستگاه های اجرایی برای رفع مسائل راه ها و جاده های استان ارائه می گردد باید تجزیه و تحلیل گردد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مرتبط کارهای بسیاری را برای کاهش تصادفات انجام دادند افزود: باید در این زمینه برنامه مدون و نگاه ویژه تری داشته باشیم.

فخری تکمیل نبودن دوربین های جاده ای استان را یکی از مهمترین مسائل این بخش دانست و گفت: باید هر چه سریعتر دوربین های نظارتی در طول محورهای استان تکمیل شوند.

وی با تاکید بر اینکه جاده های استان سمنان استاندارد لازم را ندارند افزود:سه شاخص،راه،خودرو و راننده نقش بسزایی در تصادف دارند.

معاون عمرانی استانداری سمنان گفت:باید برای آزمون رانندگی سخت گیری کرد تا راننده تسلط کامل را برای رانندگی داشته باشد.

فخری در ادامه از وجود 59 نقطه حادثه خیز در استان سمنان اطلاع داد و اظهار کرد: خوشبختانه مسائل 35 نقطه رفع شده است و انشالله به زودی مسائل دیگر نقاط نیز بر طرف خواهد شد.

وی گفت: مواردی که در جلسه شورای تأمین مطرح شده است باید پیگیری و گزارش آن به طور کامل ارائه گردد.

شهرداری ها باید برای رفع نقاط حادثه خیز کوشش نمایند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از شهرداری های استان خواست: برای رفع نقاط حادثه خیز کوشش نمایند.

فخری با بیان اینکه شهرداری ها باید برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات برنامه مدون داشته باشند افزود: مسائل قریب به 70 درصد از نقاط حادثه خیز این استان رفع شده است .

وی با تاکید براینکه یکی از مباحث مهم شهرداری ها و مدیریت شهری حفظ جان مردم است افزود: در جلسه بعدی باید گزارشی از مسائل نقاط حادثه خیز که تا کنون رفع نشده ارائه گردد.

فخری بر نقش رسانه ملی و دیگر رسانه ها در فرهنگسازی تاکید و خواهان توجه جدی اصحاب رسانه به منظور کوشش در عرصه فرهنگسازی در مورد فرهنگ ترافیک از سوی آحاد جامعه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1638

به "عوامل موثر بر تعدد تصادفات و تلفات جاده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوامل موثر بر تعدد تصادفات و تلفات جاده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید