عزیزیان: پرسپولیس آسیا را می شناسد، خستگی تیم را عقب می اندازد اما ایرانی با غیرت است

به گزارش سفر به آنتالیا، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خستگی می تواند بازیکنان را عقب بیندازد اما ایرانی با غیرت است و خستگی را نمی پذیرد و تلاشش را می نماید تا مردم را مسرور کند.

عزیزیان: پرسپولیس آسیا را می شناسد، خستگی تیم را عقب می اندازد اما ایرانی با غیرت است

با ما همراه باشید و درباره internetwatchshopping بیشتر بدانید.

سعید عزیزیان در گفت وگو با خبرنگاران درباره برد پرسپولیس مقابل پاختاکور و حضور در مرحله نیمه نهایی اظهار کرد: کسی فکر نمی کرد بازیکنانی که به پرسپولیس می آیند چنین عملکرد درخشانی نشان دهند و پرسپولیس به این خوبی بازی کند و از گروه صعود کند. به السد قطر خوردند و شاگردان ژاوی تیمی قدرتمند و بازیکنان خوبی بودند. پرسپولیس با آگاهی و هوشمندی آن بازی را هم پیروز از زمین خارج شد.

شاگردان گل محمدی با یک بازی منطقی پاختاکور را شکست دادند

او ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی به پاختاکور خوردند. این تیم ازبکستانی نسبت به سال های گذشته بسیار خوب ظاهر شد و بازیکنان خوبی خریده بود. پرسپولیس با یک بازی منطقی توانست پاختاکور را شکست دهد. البته نباید فراموش کنیم که بازیکن خوب پاختاکور هم اخراج شد و شانس را برای برد پرسپولیس بیشتر کرد. نیمه اول پرسپولیس فقط توانست صاحب توپ گردد و موقعیتی ایجاد نکرد اما در نیمه دوم با صحبت های گل محمدی توانست که با مالکیت توپ و پاس در عمق پیروز گردد به گل برسد.

پرسپولیس نشان داده آسیا را می شناسد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این که ضعف پاختاکور دفاع مقابل سانترهای زمینی بود، گفت: این تاکتیک برای پرسپولیسی ها کارساز شد و توانستند دو گل بزنند و برد را به طرفداران تقدیم نمایند. با یک بازی هوشمندانه توانستند به نیمه نهایی و بازی مقابل النصر پا بگذارند. پرسپولیس با عملکرد سال های گذشته خود، نشان داده است که آسیا را می شناسد و می داند که از بازی ها چه می خواهد و بازیکنان هم با هم هماهنگ شده اند.

تیمی که به نیمه نهایی آمده نشان می دهد چقدر با کیفیت است

او درباره ملاقات با النصر مطرح نمود: در درجه اول گل نخوردن مهم است چرا که به تساوی کشاندن بازی خیلی سخت است و بعد از گل تساوی باید به فکر گل فزونی باشد که کار را بسیار سخت می نماید. پرسپولیس همواره در درجه اول می آید که گل نخورد و نسبت به بازی ها آگاهی لازم را دارد. البته النصر تیم خیلی خوبی دارد. قطعا تیمی که به نیمه نهایی می آید نشان می دهد چقدر با کیفیت است. آن ها الاهلی و التعاون را پشت سر گذاشتند و به این مرحله رسیدند.

خستگی می تواند یک مقدار بازیکنان را عقب بیندازد اما ایرانی با غیرت است

عزیزیان ادامه داد: آن ها بازیکنان خوبی دارد و ما هم باید خیلی هوشمند و با درایت بازی کنیم. بچه ها باید بازی های قبل را فراموش نمایند چرا که آن بازی ها دیگر گذشته است. باید با تمرکز بالا و گوش دادن به حرف های مربیان تیم بروند و با هوش بالا حریف را شکست دهند. البته خستگی می تواند یک مقدار بازیکنان را عقب بیندازد اما ایرانی با غیرت است و خستگی را نمی پذیرد و تلاشش را می نماید تا بازی را ببرد و مردم را خرسند کند. این خستگی ها برای تیم مقابل هم وجود دارد.

یک بر هیچ حریف را شکست می دهیم و فینالیست می شویم

او با بیان این که بازیکنان باید با در اختیار دریافت توپ، حریف را خسته نمایند، گفت: بازی بسیار سختی خواهد بود اما پیش بینی ام این است که یک بر هیچ النصری ها را شکست می دهیم. شاید به گل های بیشتری برسیم اما فکر می کنم یک بر هیچ حریف را شکست می دهیم و فینالیست می شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1262

به "عزیزیان: پرسپولیس آسیا را می شناسد، خستگی تیم را عقب می اندازد اما ایرانی با غیرت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزیان: پرسپولیس آسیا را می شناسد، خستگی تیم را عقب می اندازد اما ایرانی با غیرت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید