عدم بازگشت نقدینگی مشکل تنها بیمارستان خصوصی استان سمنان

به گزارش سفر به آنتالیا، رئیس هیات مدیره بیمارسنان سینا از عدم بازگشت نقدینگی به عنوان مهمترین معضل بیمارستان سینا که مجهزترین و تنها بیمارستان خصوصی سمنان است نام برد.

عدم بازگشت نقدینگی مشکل تنها بیمارستان خصوصی استان سمنان

به گزارش خبرنگاران- دکتر حمیدرضا همتی در نشست آنالیز مسائل و توضیح خدمات این بیمارستان که با حضور دکتر عسگری ، معاون هماهنگی امور مالی استاندار سمنان برگزار گردید اظهار کرد: این بیمارستان در مجموع 60 میلیارد ریال مطالبه از شرکت های بیمه گر دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان سینا به همت جمعی از پرسنل جامعه پزشکی در شهرستان سمنان تاسیس و مورد بهره برداری نهاده شد. اضافه کرد: این بیمارستان در حدود دو سالی که از افتتاح آن می گذرد به بیش از 35 هزار نفر خدمات درمانی، جراحی و سرپایی ارائه داده است.

رئیس هیات مدیره بیمارسنان سینا با بیان اینکه عملیات ساخت این بیمارستان در سال 1390 با 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری شروع شد اضافه کرد: در حال حاضر ارزش اعتباری این بیمارستان بالغ بر 300 میلیارد تومان است.

وی گفت: خوشبختانه بیمارستان سینا از بدو فعالیت خود با رعایت تمامی ضوابط قانونی کشور نسبت به پرداخت حقوق کارکنان و مطالبات دولت اعم از تعهدات بیمه ای و مالیات و .. اقدام و هیچ گونه بدهکاری در این زمینه ندارد.

دکتر سعدالدین مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، توسعه و تحول اداری استانداری سمنان نیز با تقدیر از خدمات این بیمارستان گفت: احداث این بیمارستان در سمنان سبب شده که بسیاری از بیمارانی که تا پیش آن به تهران اعزام می شدند در استان درمان شوند.

وی ایجاد این بیمارستان را نمودی از مشارکت بخش خصوصی برشمرد و اضافه کرد: بیمارستان سینا به عنوان تنها بیمارستان خصوصی استان با مشارکت جمعی از پزشکان متعهد استان تاسیس و به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 501

به "عدم بازگشت نقدینگی مشکل تنها بیمارستان خصوصی استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم بازگشت نقدینگی مشکل تنها بیمارستان خصوصی استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید