صفرزاده:مجبور شدم بیفتم تا نقره بگیرم، کاییدی:داوران نگذاشتند طلا بگیرم

به گزارش سفر به آنتالیا، دونده سرعتی ایران که نزدیک خط خاتمه رقابت های دوی 400 متر کلاس T12 زمین خورد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، گفت: مجبور شدم زمین بخورم تا عنوان نایب قهرمانی را به دست آورم.

صفرزاده:مجبور شدم بیفتم تا نقره بگیرم، کاییدی:داوران نگذاشتند طلا بگیرم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به جاکارتا، هاجر صفرزاده که دو مدال نقره و یک برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب نموده است، گفت: متاسفانه 400 متر دوی مرگ است و من رقابت سختی با نفر سوم داشتم و در شرایطی که نزدیک بود نفر سوم از من عبور کند مجبور شدم خودم را به زمین بزنم و از خط انتها عبور کنم.

وی که از ناحیه کتف و کمر دچار آسیب دیدگی شده است، گفت: شرایط خیلی بهتری دارم. بدون شک بازی های پاراآسیایی سطح خیلی بالایی دارد و دوندگان زیادی از کشورهای زیادی شرکت نموده اند اما من انتظار کسب مدال نقره نداشتم و می خواستم نتیجه بهتری کسب کنم.

دونده سرعتی بانوان ایران که نخستین تجربه خود را در بازی های پاراآسیایی کسب کرد، گفت: نخستین تجربه من در این بازی ها بود اما با روحیه دیگری در مسابقات شرکت کردم که در دوی 200 متر نقره و در 100 متر برنز گرفتم. من سه مدال کسب کردم اما از خودم راضی نبودم امیدوارم توانسته باشم زحمات مربی و خانواده و کسانی که برایم زحمت کشیدند را داده باشم. امیدوارم توانسته باشم همه را شاد کنم.

کاییدی: داوران اجازه ندادند طلا بگیرم/ روح و روانم را به ریختند

پرتاب گر نیزه ایران در مسابقات دو و میدانی بعد از کسب مدال نقره به انتقاد از عملکرد داوران پرداخت.

محسن کاییدی که در مسابقات پرتاب نیزه به مدان نقره رسیده بود با انتقاد از عملکرد داوران در این دوره از بازی ها گفت: متاسفانه داوران اجازه ندادند من به مدال طلا برسم. البته تنها دلخوشی من این است که یک ایرانی مدال طلا را کسب کرد اما واقعا نمی دانم چه داستانی است که بعد از بازی های لندن، داوران اجازه نمی دهند من به طلا برسم.

کاییدی با بیان این که این برای اولین بار نیست که از این اتفاقات رخ می دهد، ادامه داد: در روز مسابقات پرتاب وزنه هم داوران خیلی مرا اذیت کردند. مدام از جایگاه من ایراد گرفتند و در نهایت از مسابقات اوت شدم. امروز هم چنین قصدی داشتند اما با مذاکره حل شد اما هر وقت خوب انداختم داوران از آن ایراد گرفتند. البته در ریو هم باید دو مدال طلا می گرفتم اما داوران اجازه ندادند و من واقعا نمی دانم دلیل این رفتارها چیست؟

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی در انتها با اشاره به برنامه هایش برای آینده گفت: به لحاظ روحی به هم ریخته ام. روح و روانم به استراحت احتیاج دارد اما من سال آینده باید به مسابقات جهانی اعزام شوم تا سهمیه المپیک را کسب کنم و بعد هم که باید به مسابقات پارالمپیک اعزام شوم اما این که چه زمانی تمرینات را آغاز کنم هنوز تعیین نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 58

به "صفرزاده:مجبور شدم بیفتم تا نقره بگیرم، کاییدی:داوران نگذاشتند طلا بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفرزاده:مجبور شدم بیفتم تا نقره بگیرم، کاییدی:داوران نگذاشتند طلا بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید