آغاز فعالیت کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر در آذربایجان غربی

به گزارش سفر به آنتالیا، کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر آذربایجان ­غربی برای پیش بینی و تنطیم برنامه های سفرهای نوروز 98، فعالیت خود را شروع کرد.

آغاز فعالیت کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر در آذربایجان غربی

از سفر با تور کانادا بهار 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلسه کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر آذربایجان غربی، شنبه 6 بهمن 98 برای مشخص سرفصل های کاری و تنظیم فعالیت های خود، تشکیل شد.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان، پایش کیفیت خدمات مراکز رفاهی و اقامتی آذربایجان غربی اعم از هتل ها و مهمان پذیرها، غذاخوری های بین راهی، صندلی های سوخت، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی، فروشگاه های سوغات و صنایع دستی از مهم ترین وظایف این کمیته است.

ریتا خضرزاده با تأکید بر لزوم حفظ کیفیت بالای خدمات هتل ها و مهمان پذیرهای استان گفت: دور اول بازدیدهای نوروزی برای آنالیز شرایط مراکز اسکان و اقامتی آذربایجان غربی، این هفته توسط کارشناسان دستگاه های ذی ربط آغاز می گردد.

او اضافه کرد: دور دوم بازدیدها نیز در اوایل اسفندماه خواهد بود و با واحدهایی که نسبت به برطرف اخطارها و نواقص احتمالی، اقدامی نکرده باشند، برخورد قانونی به عمل می آید.

معاون گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: هماهنگی های لازم به عمل می آوریم تا پوشش بیمه حوادث برای مسافران در محل مراکز اقامتی و اسکان صادر گردد.

او در انتها گفت: این اداره کل به عنوان دبیر کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفرهای استان با هماهنگی آموزش و پرورش، شهرداری ها، راه و شهرسازی، هلال احمر و دیگر دستگاه های ذی ربط سعی دارد تا بهترین خدمات ممکن را برای مسافران نوروزی سال جاری فراهم سازد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 644

به "آغاز فعالیت کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فعالیت کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید