سنگ تمام پرسپولیسی ها برای یحیی گل محمدی!

به گزارش سفر به آنتالیا، پس از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در دقایق پایانی شایعاتی درباره تغییرات در کادر فنی پرسپولیس و اولتیماتوم به کادر فنی قرمز ها شنیده شده که با عکس العمل مدیران باشگاه پرسپولیس و بسیاری از طرفداران این تیم در شبکه های اجتماعی روبه رو شده است.

سنگ تمام پرسپولیسی ها برای یحیی گل محمدی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس بعد از اینکه چهار فصل پیاپی قهرمان لیگ شد و در سه فصل لیگ قهرمانان آسیا دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، به عنوان یک تیم قدرتمند در سال های گذشته طرفدارانش را راضی نموده است.

حتی در همین سال ها هر وقت پرسپولیس به مشکل می خورد و چند نتیجه بد می گرفت طرفداران این تیم به شیوه های مختلف از تیم شان حمایت کردند و بازیکنان و کادر فنی چه برانکو؟ چه کالدرون و چه یحیی گل محمدی جواب این حمایت ها را دادند.

وقتی در لیگ شانزدهم قرمز ها دربی را باختند در ملاقات بعدی شان مقابل سپاهان استادیوم را پر کردند و تیم مورد علاقه شان با رجحان در آن بازی به راستا برد و قهرمانی برگشت.

طرفداران پرسپولیس متوجه شدند برای دریافت نتیجه و کسب قهرمانی باید از تیمشان حمایت نمایند و به اعضای تیم فرصت بدهند.

حالا پرسپولیس بعد از چند فصل کسب نتایج خوب و کسب جام های متعدد دچار افت شده و بعد از جدایی ستاره های تاثیرگذار مثل علی علیپور، مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند، فینال آسیا را باختند و دو بازی آخر در لیگ را نبردند. از همین رو فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان وجود دارد به خصوص اینکه قرمز ها دو بازی حساس مقابل سپاهان و استقلال پیش رو دارند و پس از آن باید با سایر بالای جدولی هم ملاقات نمایند.

نکته جالب بعد از چند بازی نتیجه ندریافت پرسپولیس حمایت طرفداران این تیم از بازیکنان و کادرفنی است. آن ها که نمی توانند به استادیوم بروند در فضای مجازی حمایت همه جانبه ای از پرسپولیسی ها به خصوص گل محمدی سرمربی تیم شان انجام دادند و با هشتگ یحیی تنها نیست از سرمربی پرسپولیس حمایت کردند. پرسپولیس در حال حاضر اگر سه بازی به جامانده اش را ببرد و 9 امتیاز بگیرد با یک امتیاز بیشتر بالاتر از همه تیم هایی قرار می گیرد که 9 بازی انجام داده اند و حتی یک امتیاز بیشتر از صنعت نفت آبادان با 10 بازی قرار می گیرد. البته دو بازی مقابل سپاهان و استقلال برای پرسپولیس تعیین نماینده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1452

به "سنگ تمام پرسپولیسی ها برای یحیی گل محمدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ تمام پرسپولیسی ها برای یحیی گل محمدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید