سناتور آمریکایی ملاقات با ظریف را تأیید کرد

به گزارش سفر به آنتالیا، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکا در پیامی توئیتری ملاقات با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران را تأیید کرد.

سناتور آمریکایی ملاقات با ظریف را تأیید کرد

به گزارش خبرنگاران، این سناتور آمریکایی در توئیترش نوشت: در جریان سفرم به آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر خارجه ایران ملاقات کردم.

وی با تکرار مواضع خصمانه مقامات آمریکایی در ادعایی مضحک مدعی شد: عدم مصاحبه با دشمنان به ویژه در خاورمیانه پرتنش خطرناک است.

روز گذشته نیز بعضی رسانه های آمریکایی از ملاقات محرمانه محمدجواد ظریف با کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی در حاشیه نشست امنیتی مونیخ خبر داده بودند.

رسانه فدرالیست دیروز در این باره اعلام نموده بود که یک منبع ناشناس مدعی ملاقات وزیر خارجه ایران با یک سناتور آمریکایی در آلمان شده است.

در این ارتباط به نقل از یک هیأت فرانسوی در مونیخ ادعا شده بود که کریس مورفی سناتور دموکرات ایالت کنتیکت آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران ملاقاتی محرمانه داشته است.

این در حالی است که همزمان یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام نموده بود که وزارت خارجه هیچ اطلاعی درباره اینکه مورفی ملاقاتی با مقامات ایرانی داشته است، ندارد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 785

به "سناتور آمریکایی ملاقات با ظریف را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی ملاقات با ظریف را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید