دزد کلیپ جنجالی سرقت در سعادت آباد دستگیر شد

به گزارش سفر به آنتالیا، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دزد منزلی اطلاع داد که فیلم سرقت آن در فضای مجازی دست به دست شده بود.

دزد کلیپ جنجالی سرقت در سعادت آباد دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس، رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم صبح امروز از دستگیری دزد منزلی اطلاع داد که فیلم آن در فضای مجازی باز نشر شده بود.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح خبر فوق، بیان داشت: با شکایت چند نفر از شهروندان ساکن محدوده سعادت آباد طی چند روز گذشته و باز نشر فیلم سرقت از منزل شهروندان، ماموران کلانتری 134 شهرک قدس شناسایی و دستگیری دزد یا دزدان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی توضیح داد: با انجام تحقیقات و آنالیز های لازم، معین شد که سرقت ها توسط یک دزد اجرا شده است و متهم پس از سرقت به وسیله پشت بام متواری می گردد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از صحنه های سرقت این دزد در فضای مجازی باز نشر شده بود و امنیت عمومی شهروندان را بر هم زده بود، شرح داد: تصویری از چهره دزد در اختیار تیم های مختلف گشت کلانتری قرار داده شد.

وی ادامه داد: گشت زنی های هدفمند با شناسایی مناطق آسیب پذیر شروع شد تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری شهرک قدس پیروز شدند دزد را در حال پایین آمدن از دیوار خانه ای مشاهده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهم که متوجه حضور پلیس شده بود سعی کرد از همان جهت همیشگی خود یعنی بام منزل از محل متواری گردد، اضافه نمود: اما از آنجا که هماهنگی های لازم برای محاصره متهم اجرا شده بود، وی روی بام همان خانه دستگیر و از کیسه همراه وی مقادیری ارز و طلاجات کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده در آخرین سرقت وی را 5 میلیارد ریال برآورد نموده اند، اظهار کرد: متهم در آنالیز های پلیسی به 4 فقره سرقت از منازل شهروندان در محدوده غرب تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم گفت: تحقیقات پلیسی برای کشف سایر اموال مسروقه و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1512

به "دزد کلیپ جنجالی سرقت در سعادت آباد دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزد کلیپ جنجالی سرقت در سعادت آباد دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید