زمان تعطیلی اماکن ورزشی به انتهای قراردادها اضافه می گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیرکل ورزش و جوانان کرمان گفت: مدت زمانی که افراد به ناچار امکان استفاده از فضاهای ورزشی در اختیار اداره کل و هیات ها را که قرارداد داشته اند ندارند، به انتهای قرارداد آنها اضافه می گردد.

زمان تعطیلی اماکن ورزشی به انتهای قراردادها اضافه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، میثم پاریزی اضافه کرد: برای قراردادهای فضاهای ورزشی در اختیار بخش خصوصی به دنبال راه چاره هستیم و انتظار این است که مدیران مجموعه های ورزشی بتوانند تعامل داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان اضافه کرد: طبق دستورالعمل، تصمیم بر این است تمام فعالیت های ورزشی تا خاتمه امسال تعطیل باشد.

او اضافه کرد: تمام باشگاه ها و هیات های ورزشی استان از تصمیم تعطیلی تمکین نموده اند و بسیاری از باشگاه ها برای تعطیلی و سلامتی ورزشکاران پیشقدم بودند که جای تقدیر دارد.

پاریزی بیان نمود: بعضی از صاحبان ملک های ورزشی به دلیل تعطیلی باشگاه ها در تصمیمی خودجوش اجاره مکان را از مستاجران خود نمی گیرند که جای تشکر دارد و باشگاه ها را بیشتر برای تعطیلی ترغیب می نماید.

او در مورد نظارت بر اماکن و باشگاه های ورزشی در این ایام گفت: نظارت را به معاونت ورزش واگذار کردیم و آنها نیز جلساتی در این زمینه برگزار نموده اند.

پاریزی ادامه داد: بازدید از اماکن ورزشی و باشگاه ها به وسیله اداره کل و هیات های ورزشی به صورت روزانه انجام می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید نمود: در این ایام اگر باشگاه ورزشی فعالیت داشته باشد تخلف آنها به صورت مکتوب به دایره نظارت ارسال و پلمب می گردد که امیدواریم این اتفاق نیفتد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 869

به "زمان تعطیلی اماکن ورزشی به انتهای قراردادها اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان تعطیلی اماکن ورزشی به انتهای قراردادها اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید