راه اندازی بازار میوه و تره بار در محله آزادشهر

به گزارش سفر به آنتالیا، بازار میوه و تره بار محله آزادشهر با هدف خدمت رسانی، صیانت از حقوق و کرامت اهالی و برطرف نیازهای شهروندان افتتاح می گردد.

راه اندازی بازار میوه و تره بار در محله آزادشهر

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

خبرنگاران-ثریا روزبهانی- علی نوذرپور شهردار منطقه 22 گفت: این بازار میوه و تره بار در مساحت 15 هزار مترمربع با 11 غرفه پروتئین، بازرگانی، میوه و تره بار و برخورداری از ترازوی شاخص و مبلمان شهری و پارکینگ رایگان به بهره برداری می رسد. علی نوذرپور هدف از ساخت این بازار را دسترسی آسان شهروندان به بازار روز و تأمین مایحتاج روزانه خود در کوتاه ترین زمان و با قیمت کمتر و کیفیت بهتر برشمرد و اضافه کرد:یکی از مهم ترین نکات در ساخت میادین و بازارها، توجه به ملاحظات اجتماعی و فرهنگی در کنار ملاحظات مالی است تا خدمات عرضه شده به درستی در اختیار شهروندانی که به این خدمات احتیاج دارند قرار گیرد. به همین دلیل این بازار میوه و تره بار با توجه به جمعیت شهروندان در محله آزادشهر جانمایی شده و بزودی به بهره برداری می رسد تا علاوه بر اهالی این محله به ساکنان محله های اطراف هم خدمات ارائه دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 607

به "راه اندازی بازار میوه و تره بار در محله آزادشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بازار میوه و تره بار در محله آزادشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید