دستگیری راننده شیطان صفتی که 2 زن را آزار داده بود

به گزارش سفر به آنتالیا، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران عظیم گفت: راننده شیطان صفت که با تهدید، دو زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، بازداشت شد.

دستگیری راننده شیطان صفتی که 2 زن را آزار داده بود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ساعت 20:30 شامگاه 30 آبان سال جاری مرد 38 ساله ای با مراجعه به یکی از کلانتری های تهران از ربایش همسرش اطلاع داد و گفت: همسرم برای دیدن مادرش خانه را ترک کرد و من تصور می کردم که وی در خانه مادرش است اما با تماسی که ساعتی قبل با من داشت، متوجه حقیقت تلخی شدم؛ همسرم از ربایش خود توسط فرد ناشناسی اطلاع داد و بعد هم تماس قطع شد، هر چه با تلفن همراه همسرم تماس گرفتم خاموش بود و نگران او هستم.

با شکایت مرد جوان، پرونده ای در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران عظیم تشکیل و تحقیقات برای دستگیری آدم ربایان و آزادی گروگان آغاز شد.

در حالیکه تحقیقات در این رابطه ادامه داشت، زن جوان به خانه برگشت و راز جنایتی سیاه را برملا کرد، وی گفت: در راه رفتن به خانه مادرم بودم که ناگهان خودروی پراید سفید رنگی در مقابلم توقف کرد، راننده از خودرو پیاده شد و آغاز به کتک زدن من کرد و مرا کشان کشان به خودروی خود برد، هوا تاریک بود و من هم در خیابان خلوتی در حال عبور بودم به همین دلیل کسی متوجه من نشد.

وی اضافه نمود: بعد از اینکه آن مرد، مرا سوار خودروی خود کرد به راه افتاد، هر چه التماسش کردم که مرا رها کند، به حرفهایم توجه نکرد و مرا مدام تهدید می کرد، در نهایت هم در محلی خلوت توقف کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد هم مرا همانجا رها کرد و متواری شد.

سرنخی از مرد متجاوز

زن جوان در ادامه تحقیقات گفت: با آنکه شرایط جسمی خوبی نداشتم اما پیروز شدم شماره پلاک خودرو را حفظ کنم اما چون هوا تاریک بود و من هم به شدت ترسیده بودم به خوبی نتوانستم شماره ها را بخوانم و روی چند عدد شک دارم، این در حالی بود که پزشکی قانونی تأیید کرد که زن جوان مورد ضرب و جرح و آزار و اذیت قرار گرفته است و همچنین کارآگاهان به سراغ دوربینهای مداربسته اطراف محل آدم ربایی رفتند که دوربینها لحظاتی که مرد پراید سوار با تهدید زن جوان را سوار خودرو نموده و او را مورد ربایش قرار داده بود، را ضبط نموده بودند.

در گام بعدی زن جوان به دایره چهره نگاری پلیس آگاهی تهران عظیم منتقل شد و برای شناسایی مرد پراید سوار با این احتمال که او از افراد سابقه دار پلیس آگاهی است، تصاویر متهمان سابقه دار اداره آگاهی به او نشان داده شد.

گرچه شماره هایی که زن جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داده بود، کامل نبود اما کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران عظیم شماره ها را در کنار هم قرار داده و تمام خودروهای پراید سفید رنگی را که شماره های آنها با شماره هایی که زن جوان برداشته بود هماهنگی داشت، شناسایی کردند.

دومین شاکی

درحالیکه تحقیقات در این رابطه ادامه داشت کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران عظیم با شکایتی مشابه روبرو شدند؛ زنی جوان 15 بهمن سال جاری به اداره آگاهی رفته و از ربایش و آزار و اذیتش شکایت کرد و گفت: ساعت 18:45 بعد از ظهر 12 آذر سال جاری در جنوب غرب تهران سوار خودروی پراید سفید رنگ شدم اما راننده پس از طی مسافتی تغییر راستا داد و در خیابانی تاریک و خلوت توقف کرد.

وی اضافه نمود: وقتی از نیت شوم او با خبر شدم، با راننده پراید درگیر شده و حتی گوش او را هم گاز گرفتم و او مجروح شد، اما او دست بردار نبود و در نهایت مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، به هر طریقی که بود پس از اجرای نقشه سیاهش، پیروز شدم از دست او رها شوم و فرار کنم؛ با سر و صدای من چند نفری متوجه شده و تا خواستند خودشان را به راننده شیطان صفت برسانند او متواری شد اما به یاری آنها پیروز شدم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

با اطلاعاتی که دومین شاکی در اختیار تیم تحقیق قرار داد، معینات مالک خودرو شناسایی و در ادامه آنالیز ها معین شد که خودروی پراید در اختیار پسر خاله صاحب خودرو است.

سرهنگ مرتضی نثاری؛ معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران عظیم با اعلام این خبر گفت: با شناسایی هویت متهم و پس از هماهنگی های قضائی با بازپرس دادسرای امور جنایی تهران، 14 اسفند، مرد جوان در خانه اش در شرق تهران در عملیاتی غافلگیرانه بازداشت شد.

وی توضیح داد: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به جرم خود اعتراف کرد و تحقیقات برای شناسایی سایر جرائم احتمالی متهم جوان توسط کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران عظیم ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1544

به "دستگیری راننده شیطان صفتی که 2 زن را آزار داده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری راننده شیطان صفتی که 2 زن را آزار داده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید