در انتظار یک انتقال جنجالی دیگر از میلان به اینتر

به گزارش سفر به آنتالیا، به نظر می رسد بعد از جذب هاکان چالهان اوغلو حالا اینتر برای به خدمت گرفتن فرانک کسیه هم از میلان ابراز علاقه نشان داده است.

در انتظار یک انتقال جنجالی دیگر از میلان به اینتر

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه میلان کوشش زیادی برای تمدید قرارداد با ستاره ترکیه ای یعنی هاکان چالهان اوغلو انجام داد اما نهایتاً دو طرف با یکدیگر به توافق نرسیدند تا این بازیکن در انتقالی جنجالی به تیم رقیب یعنی اینتر ملحق گردد.

اما حالا به نظر می رسد که نراتزوری شرایط جذب یکی دیگر از ستاره های میلان را آنالیز می نماید. توتو اسپورت مدعی شده که باشگاه اینتر علاقه زیادی به جذب فرانک کسیه دارد و میخواهد مانند چالهان اوغلو، این بازیکن را هم سال آینده به شکل رایگان به خدمت بگیرد.

هافبک ساحل عاجی تا سال 2022 با روسونری قرارداد دارد و آنها بعد از ناکامی در حفظ جان لوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو نمی خواهند یکی دیگر از ستاره های ترکیب خود را هم از دست بدهند . در واقع به نظر می رسد که میلان اکنون تمدید با فرانک کسیه را به اسم اولویت اصلی خود قرار داده و میخواهد پیش از اتمام قرارداد او با این بازیکن برای تمدید به توافق برسد.

با این حال به نظر می رسد که میلان کار دشواری برای تمدید قرارداد با فرانک کسیه خواهد داشت چرا که آن ها پیشنهاد دستمزد سالیانه 3.8 میلیون یورویی به هافبک ساحل عاجی ارائه داده اند اما گفته می گردد که مدیر برنامه های این بازیکن خواهان حقوق 6 میلیون یورویی برای او شده است؛ موضوعی که می تواند به اینتر در جذب این بازیکن یاری کند و یک انتقال جنجالی دیگر را رقم بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1765

به "در انتظار یک انتقال جنجالی دیگر از میلان به اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در انتظار یک انتقال جنجالی دیگر از میلان به اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید