خیابان بازی بچه ها را در خانه ماندنی کرد

به گزارش سفر به آنتالیا، تیزر خیابان بازی درباره راه های سرگرم کردن بچه ها در شرایط قرنطینه خانگی است؛ به خصوص راه های خلاقانه ای که می توان توسط آن بچه ها را داخل منزل ماندگار کرد.

خیابان بازی بچه ها را در خانه ماندنی کرد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، مدرسه اندیشه و هنر (ماه) وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اقدام به فراوری تیزر هایی با موضوع این ویروس و وقایع اتفاق افتاده پیرامون آن نموده است. این تیزر ها با زاویه نگاه خاصی که به داستان کرونا دارند، زیبایی ها و پدیده های مغفول مانده را در قالبی هنری و جذاب به مخاطب ارائه می دهند.

محمد علیزاده کارگردان تیزر خیابان بازی که برای این روز های خانه نشینی مردم تیزری را برای پخش از تلویزیون آماده نموده است، در سخنانی گفت: دوستان دفتر مطالعات فیلمنامه ای درباره بازی های خلاقانه ای که امکان انجام آن ها در منزل وجود داشت را در اختیار من قرار دادند و قرار شد بر اساس شرایط روز کشور به واسطه شیوع ویروس کرونا، فیلمنامه را متناسب با شرایط امروز کشور به روزرسانی کنیم.

وی اضافه نمود: موضوع تیزر خیابان بازی درباره راه های سرگرم کردن بچه ها در شرایط قرنطینه است. به خصوص راه های خلاقانه ای که می توان توسط آن بچه ها را داخل منزل ماندگار کرد.

این کارگردان ادامه داد: تیزر خیابان بازی در زمان 3 دقیقه و 40 ثانیه درنظر گرفته شده است و داستان این تیزر روایتگر دو کودک است که از شرایط ماندن در خانه خسته شده اند و تصمیم دارند از منزل فرار نمایند که با حضور پدر شرایط متفاوت می گردد و بچه ها به واسطه یک ابتکار خلاقانه در منزل ماندگار می شوند.

علیزاده به دشواری های فراوری این تیزر اشاره و اعلام نمود: سختی ها و مشکلاتی که در جهت تهیه فراوری تیزر خیابان بازی وجود داشت به عوامل و بازیگران برمی گشت. خانواده هایی که آن ها را می شناختیم به بچه های خودشان اجازه حضور در این پروژه و یاری به ما را نمی دادند و گزینه های ما برای انتخاب بازیگر به شدت محدود شده بود. زیرا کمتر کسی حاضر شده بود تا در این شرایط با ما همکاری کند.

این کارگردان پیرامون بازخورد های مخاطبان و گردآوری آن توضیح داد: به عنوان کارگردان تیزر خیابان بازی سعی کردم تا این اثر را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنم تا ببینم چه بازخوردی در میان آن ها دارد. خوشبختانه بازخورد هایی هم که درمورد این تیزر گرفتیم عموما بسیار خوب بود. حتی بعضی هم از استان های دیگر نیز که پیروز به مشاهده این تیزر شده بودند بازخورد های خودشان مبنی بر رضایت از این تیزر را برای من ارسال کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 816

به "خیابان بازی بچه ها را در خانه ماندنی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان بازی بچه ها را در خانه ماندنی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید