خبرنگاران 17 میلیارد تومان طرح عمران روستایی در بخش کاکاوند دلفان اجرا شد

به گزارش سفر به آنتالیا، خرم آباد - خبرنگاران - بخشدار کاکاوند دلفان گفت: 110 طرح عمران روستایی به ارزش 17 میلیارد تومان سال جاری در روستاهای این بخش اجرا شده است.

خبرنگاران 17 میلیارد تومان طرح عمران روستایی در بخش کاکاوند دلفان اجرا شد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ایمان حسینی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این طرح ها شامل شن ریزی و آسفالت معابر روستایی، آسفالت سه روستای میان تنگ علیا و سفلی و چشمه حاجی محمد و جدول گذاری، احداث کانال، احداث پل ارتباطی، برطرف نقاط حادثه خیز، آبرسانی، مشارکت در ساخت مدارس، غسالخانه،مساجد و مرکز جامع سلامت روستایی بوده که در بیش از 60 روستای بخش کاکاوند توسط دهیاری ها و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد روستاهای بخش کاکاوند از نعمت برق بهره مند هستند اضافه نمود: چند روستای بخش به دلیل نداشتن کد روستایی از این خدمت محروم هستند که اقدامات لازم در مورد دریافت کد اجرا شده است و در آینده نزدیک شاهد منطقه سبز از نظر برق رسانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در امسال 25 روستا گازرسانی شده است و اکنون بیش از 50 درصد روستاهای بخش کاکاوند از نعمت گاز بهره مند هستند.

بخشدار کاکاوند دلفان تعداد روستاهای این بخش را 220 روستا با جمعیت بیش از 20 هزار نفر برشمرد و گفت: این منطقه دارای ظرفیت های مهمی در حوزه های گردشگری و زیارتی نظیر چشمه آبگرم، امامزاده ابراهیم(بابابزرگ)،امامزادگان احمد ومحمود(باولین) است .

شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1578

به "خبرنگاران 17 میلیارد تومان طرح عمران روستایی در بخش کاکاوند دلفان اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 17 میلیارد تومان طرح عمران روستایی در بخش کاکاوند دلفان اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید