خبرنگاران کشف اقلام بهداشتی احتکار شده و دستگیری 16 نفر در قم

به گزارش سفر به آنتالیا، قم - خبرنگاران - فرمانده انتظامی قم از کشف اقلام بهداشتی احتکار شده در این استان اطلاع داد و گفت: در این رابطه 16 نفر دستگیر شدند.

خبرنگاران کشف اقلام بهداشتی احتکار شده و دستگیری 16 نفر در قم

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز یکشنبه در گفت وگویی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان قم طی عملیاتی پس از اطلاع از محل نگهداری و احتکار مقدار زیادی اقلام بهداشتی، آنالیز موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل موردنظر، با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و طی بازرسی اجرا شده 742 هزار و 950 عدد دستکش، 84 هزار و 970 ماسک، 96 بطری الکل صنعتی و 10 واکسن جعلی کرونا احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در این رابطه باند 7 نفره احتکار اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا مکوششی شد و افراد تحویل مرجع قضائی استان شدند.

وی افزود: طی عملیاتی دیگر با کوشش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم یک هزار و 370 عدد ژل ضدعفونی نماینده دست و صورت با مارک تقلبی، 50 لیتر گلیسیرین، 18 لیتر شیشه شوی، 80 لیتر آلوئه ورا، 2 کیلو ژانتان، یک کیلو پودر اس ام اس و 15لیتر الکل کشف شد و در این رابطه متهم و 7 تن از همدستانش دستگیر و تحویل مقام قضائی استان شدند.

آقاخانی افزود: همچنین در اجرای کنترل انبارهای سطح استان و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام دارویی (ماسک) در انبار منزل مسکونی موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم نهاده شد که پس از شناسایی محل موردنظر، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی اجرا شده 480 عدد ماسک فیلتردار N95 کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی استان شد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار نمایندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به وسیله تلفن 110 به پلیس اعلام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 881

به "خبرنگاران کشف اقلام بهداشتی احتکار شده و دستگیری 16 نفر در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف اقلام بهداشتی احتکار شده و دستگیری 16 نفر در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید