خبرنگاران همایش ملی توسعه روستایی و کارآفرینی در دانشگاه گیلان مجازی برگزار گردید

به گزارش سفر به آنتالیا، رشت - خبرنگاران - همایش ملی توسعه روستایی، اشتغال و کارآفرینی امروز چهارشنبه به میزبانی دانشگاه گیلان به صورت مجازی برگزار گردید.

خبرنگاران همایش ملی توسعه روستایی و کارآفرینی در دانشگاه گیلان مجازی برگزار گردید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

دبیر علمی همایش ملی توسعه روستایی، اشتغال و کارآفرینی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: همایش ملی توسعه روستایی، اشتغال و کارآفرینی با همکاری انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور توسط گروه جغرافیا و برنامه ریزی شهری به صورت مجازی برگزار گردید.

دکتر مجید پورعشور یاسوری گفت: این همایش در محورهای ﺳﺎﺧﺘﺎر اﻗﺘﺼﺎدی ﺳﮑﻮﻧﺘﮕﺎﻫﻬﺎی روﺳﺘﺎﯾﯽ، اﺷﺘﻐﺎل روﺳﺘﺎﯾﯽ، ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎ و راﻫﮑﺎرﻫﺎ، آﺳﯿﺐ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﻃﺮح ﺗﻮﺳﻌﻪ اﻗﺘﺼﺎدی و اﺷﺘﻐﺎل روﺳﺘﺎﯾﯽ، کارآفرینی روﺳﺘﺎﯾﯽ ، سرﻣﺎﯾﻪﮔﺬاری، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و اراﺋﻪ راﻫﮑﺎرﻫﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر روﺳﺘﺎﯾﯽ برگزار گردید.

وی با بیان اینکه 60 مقاله به دبیرخانه همایش ملی توسعه روستایی، اشتغال و کارآفرینی در محورهای در نظر گرفته شده ارسال شد، افزود: پس از داوری از مجموع مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش 42 مقاله به صورت ارائه و پوستر توسط کمیته علمی پذیرفته شد که از این تعداد با توجه به محدودیت های موجود 14 مقاله ارائه شد.

دبیر علمی ملی توسعه روستایی، اشتغال و کارآفرینی خاطر نشان کرد: اﯾﻦ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺮرﺳﯽ ﻃﺮح ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ اﻗﺘﺼﺎدی و اﺷﺘﻐﺎﻟﺰاﯾﯽ، ﻣﻮﺿﻮع ﺟﺰء ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

19 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان تحصیل می نمایند که 40 درصد دانشجویان این دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی شامل 97 گرایش دکتری و 170 گرایش کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای یک پردیس دانشگاهی و 10 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.

قرار دریافت در جمع دانشگاه های برتر سه نظام بین المللی و رتبه بندی جهانی تایمز ،لیدن، شانگهای و دسته دانشگاه های یک درصد برتر جهان و 10 دانشگاه برتر جامع کشور جزئی از توانمندی های دانشگاه گیلان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1526

به "خبرنگاران همایش ملی توسعه روستایی و کارآفرینی در دانشگاه گیلان مجازی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همایش ملی توسعه روستایی و کارآفرینی در دانشگاه گیلان مجازی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید