خبرنگاران محدودیت های تردد جاده ای به مازندران همچنان ادامه دارد

به گزارش سفر به آنتالیا، ساری- خبرنگاران- رییس پلیس راه مازندران گفت که طرح جلوگیری از ورود افراد غیربومی در جاده های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و محور ارتباطی با استان گیلان در غرب و استان گلستان در شرق همچنان ادامه دارد.

خبرنگاران محدودیت های تردد جاده ای به مازندران همچنان ادامه دارد

سرهنگ علیرضا قدمی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با شرح این که ورود افراد بومی استان با سنجش کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به استان مجازاست،اضافه نمود: محدودیت های تردد برای ورود به وسیله جاده های مازندران برای افراد غیر بومی همچنان ادامه دارد و پلیس طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با قدرت اعمال قانون می نماید.

وی توضیح داد: علاوه برجلوگیری برای ورود به استان ، توقیف یک ماهه و جریمه 500هزار تومانی برای خودروهای غیر بومی طبق مصوبه انجام می گردد.

وی با اظهار این که از صبح امروز رفت و آمد خودروها در همه جاده های مواصلاتی مازندران عادی و روان است ، اضافه نمود: با توجه به شرایط برفی و لغزندگی بودن محور هراز که حتی منجر به مسدود شدن 2 ساعته این محور شده است، داشتن وسایل ایمنی برای تردد در این محور لازم است.

تردد بین شهری در مازندران آزاد شد

رئیس پلیس هدایت و رانندگی مازندران از آزاد شدن تردد بین شهری در استان اطلاع داد و گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ، از صبح امروز تردد در بین شهرهای استان بلا مانع اعلام شده است.

سرهنگ مهدی باقری ضمن قدردانی از مردم در اجرای کامل این طرح اضافه نمود: امیدواریم شهروندان از سفرهای غیر ضرور بین شهری خودداری نمایند.

وی با ذکر این نکته که پلیس هدایت و رانندگی همچنان نسبت به تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای استان حساس است، ادامه داد: صاحبان این خودروها با ایست پلیس روبرو خواهند شد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور ماموران انتظامی در 70 نقطه ورودی و خروجی مازندران از هشتم فروردین شروع شده بود که از صبح امروز این طرح سرانجام یافت.

طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، حدود 70 درصد اصناف مازندران از صبح امروز با دریافت کد از سایت وزارت بهداشت ، فعالیت خود را شروع کردند.

طبق مصوبه نداشتن کد فعالیت یکی از موارد اعمال قانون برای واحدهای صنفی متخلف به شمار می رود که باعث پلمب این واحدها می گردد و در این زمینه چشم پوشی نیز نمی گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 952

به "خبرنگاران محدودیت های تردد جاده ای به مازندران همچنان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های تردد جاده ای به مازندران همچنان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید