خبرنگاران فرماندار عجب شیر: مردم با رعایت نکات بهداشتی به مدافعان سلامت یاری نمایند

به گزارش سفر به آنتالیا، مراغه - خبرنگاران - فرماندار عجب شیر گفت: در شرایط خستگی مداوم کادر درمان، مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، میزان ابتلا به کرونا را کاهش داده و از این طریق به مدافعان جبهه سلامت یاری نمایند.

خبرنگاران فرماندار عجب شیر: مردم با رعایت نکات بهداشتی به مدافعان سلامت یاری نمایند

عادل اصغرپور روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس شبکه بهداشت و درمان عجب شیر ضمن قدردانی از تمام مدافعان سلامت و افرادی که در عرصه بهداشت و درمان فعالیت می نمایند، اضافه نمود: سلامت مردم از همه چیز مهمتر است زیرا سلامت مردم مؤلفه اصلی در بقای یک جامعه به شمار می رود و دولت تدبیر و امید نیز قدم های بسیار خوبی در حوزه سلامت برداشته که نشان دهنده نگاه ویژه به این حوزه است.

وی نسبت به شنمایندگی شرایط نارنجی کرونا در این شهرستان هشدار داد و افزود: پایش های صورت گرفته نشان دهنده رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی از سوی گروه های شغلی و کاهش میزان مشارکت مردم در استفاده نکردن از ماسک در شهرستان است.

وی اعلام کرد: امروزه متاسفانه با وجود هشدارهای متعدد مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به وسیله رسانه های محلی، بسیاری از شهروندان شدت بیماریزایی این ویروس منحوس را جدی نگرفته اند و این امر موجب پر شدن تخت های بیمارستان و افزایش فشار مضاعف کاری به مدافعان سلامت شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان عجب شیر در شرایط نارنجی قرار گرفته است، شهروندان باید رعایت فاصله گذاری اجتماعی خصوصا استفاده از ماسک و تردد نکرن در مکان های پرتردد و شلوغ و عدم برگزاری مراسمات را جددی بگیرند.

به گزارش خبرنگاران در این آیین دکتر جواد بابایی به عنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان معرفی و از زحمت های دکتر عزیزالله خماهانی در طول این مدت قدردانی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1514

به "خبرنگاران فرماندار عجب شیر: مردم با رعایت نکات بهداشتی به مدافعان سلامت یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار عجب شیر: مردم با رعایت نکات بهداشتی به مدافعان سلامت یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید