خبرنگاران شهرداری ماهشهر 600 میلیون ریال برای خرید لباس پرستاران کمک کرد

به گزارش سفر به آنتالیا، آبادان - خبرنگاران - شهردار ماهشهر گفت: 600 میلیون ریالی برای خرید لباس مخصوص پزشکان و پرستاران به شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان کمک مالی شد.

خبرنگاران شهرداری ماهشهر 600 میلیون ریال برای خرید لباس پرستاران کمک کرد

مجاهد نظارت روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اعلام نمود: شهرداری بندرماهشهر به منظور اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هشت هزار ماسک و دستکش به همراه ژل ضدعفونی و الکل نیز خریداری و در اختیار دستگاه خدمات رسان و مردم قرار داده است.

وی به تهیه و توزیع عمومی چهارهزار تراکت آموزشی پیشگیری از شیوع کرونا توسط شهرداری بندرماهشهر اشاره کرد و افزود: خرید الکتروپمپ فشار قوی کارواش برای ضدعفونی خودروهای سنگین، ساخت و راه اندازی مه پاش برای ضدعفونی کامیون های ورودی به شهر و برپایی ایستگاه های سلامت شهری از دیگر اقدام های اجرا شده برای قطع زنجیره ویروس کرونا در این شهر است.

روزانه حدود 500 تا 600 کامیون برای حمل محصولات تولیدی شرکت های پتروشیمی در ماهشهر ، تردد دارند.

نظارت ادامه داد: جابه جایی اجساد متوفیان کرونایی بر اساس پروتکل ستاد کرونا اتخاذ شده و تمهیدات لازم برای دفن فوتی ها توسط مدیریت آرامستان رضوان شهرداری بندرماهشهر طبق فتوای رهبر معظم انقلاب انجام می شود.

ویروس کرونا که کووید - 19 نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به حدود 200 کشور سرایت کرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 942

به "خبرنگاران شهرداری ماهشهر 600 میلیون ریال برای خرید لباس پرستاران کمک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری ماهشهر 600 میلیون ریال برای خرید لباس پرستاران کمک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید